بازی روانی عربستان

گروه ورزش- سفارت عربستان در حالی ظهر دیروز ویزای بازیکنان کادر فنی و سرپرستی را صادر کرد که کارشکنی این سفارتخانه در تاخیر صدور ویزا باعث شد تیم فوتبال سپاهان نماینده کشورمان پرواز دیروز صبح را از دست بدهد و با پرواز ساعت ۵۰/۱۹ دیشب راهی جده شوند. محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان تاکید کرد که به دلیل کارشکنی مسوولان عربستان، از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت رسمی کردیم و خواهان غرامت شدیم. وی گفت: اکنون با سرگردانی چند ساعته در فرودگاه، بازیکنان بسیار خسته هستند، امیدوارم AFC با قاطعیت با متخلفان برخورد کند.

ژوران ویرا سرمربی برزیلی سپاهان هم گفت: مسوولان AFC باید با کارشکنی‌های عربستانی‌ها به درستی برخورد کنند.

وی درباره تخلف مسوولان عربستان گفت: متاسفانه رفتار عربستانی‌ها در فوتبال حرفه‌ای اصلا طبیعی نیست. آنها باید ۲۰ روز قبل از شروع مسابقه ویزای ما را صادر می‌کردند. به اعتقاد من مسوولان AFC باید این مشکل را برطرف کرده و جوسازی عربستانی‌ها را خنثی کنند.

ویرا گفت: انتظار برای دریافت ویزا یک ساعت قبل از پرواز واقعا مضحک است و مسوولان AFC باید به درستی این مسائل را پیگیری کنند. قوانین و مقررات AFC و فیفا کاملا شفاف است و باید با برخورد جدی مواجه شود. وی در خصوص وضعیت تیمش افزود: خوشبختانه بازیکنانم به خوبی تمرین کرده‌اند، اعتماد زیادی به بازیکنانم دارم، پیش‌بینی نتیجه مسابقه و اظهار نظر دقیق در مورد شرایط بازیکنان در وضعیت فعلی که پیش آمده برایم بسیار دشوار است، برای کسب سه امتیاز نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم زیرا نیاز فراوانی به پیروزی داریم.