اسلامیان: امیدواریم قلعه‌نویی در کرمان بماند

گروه ورزش- در حالی که ماندن یا نماندن امیر قلعه‌نویی در کرمان مشخص نشده است، یکی از اعضای بلند پایه باشگاه مس ابراز امیدواری کرد تا قلعه‌نویی در این باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد. اسلامیان از اعضای هیات‌مدیره مس کرمان و مقامات بلند پایه این باشگاه پیش از دیدار مس با سپاهان در خصوص نتایج اخیر مس گفت: مس در نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست آورده و شرایط تیم پس از حضور قلعه‌نویی تغییر کرده است. امیدواریم این شرایط ادامه داشته باشد و مس روند رو به رشد خود را ادامه دهد.

اسلامیان در پایان ابراز امیدواری نمود که قلعه‌نویی به فعالیت خود در کرمان ادامه دهد و فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم بنشیند.

به دنبال نتایج خوب مس با قلعه‌نویی مسوولان مس خواهان تمدید قرارداد این مربی شدند. حتی حمید نیک نفس، مدیرعامل باشگاه نیز در گفت‌وگویی اعلام نمود تا پایان فروردین ماه موضوع تمدید قرارداد قلعه‌نویی مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر قرار است امیر قلعه‌نویی هفته آینده سفری دوباره به ازبکستان داشته باشد تا دیداری با مسوولان تیم پاختاکور انجام دهد.

حمیدرضا نیک‌نفس با تایید این خبر گفت: قلعه‌نویی هفته آینده به ازبکستان می‌رود تا در جشنی که باشگاه پاختاکور ظاهرا به مناسبت سالگرد تاسیس خود برپا کرده، شرکت کند و پس از بازگشت از این کشور وی در مورد عقد قرارداد جدید با تیم مس به ما پاسخ خواهد داد.

وی افزود: سفر قلعه‌نویی به ازبکستان ۲۴ساعت خواهد بود و مشکلی ایجاد نخواهد کرد. آن طور که قلعه‌نویی گفته است، در صورتی که شرایط مربیگری در یک تیم خارجی فراهم نشود، در مس خواهد ماند.