ایسنا- اولین جام جهانی فوتبال هنرمندان از سوی باشگاه ستارگان هنر آسیا (هنرمندان) با اهدای جام طلا قبل از مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد. «فراهانی»، مدیرعامل باشگاه ستارگان هنر آسیا گفت: مسابقات جام جهانی هنرمندان به صورت چرخشی و برای اولین بار پیش از مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار خواهد شد.

وی گفت: این مسابقات به همراه اولین مسابقات جام طلای داخل کشور برگزار خواهد شد و با توجه به این که تقویم برگزاری این مسابقات به ثبت رسیده قطعا برگزار خواهد شد. ما پیش‌بینی می‌کنیم مسابقات جام جهانی طلای هنرمندان به لحاظ اقتصادی، ورزشی و سیاسی بازتاب قابل توجهی در دنیا داشته باشد.

وی با بیان این که در تقویم مسابقات سال ۸۷ این باشگاه، برگزاری ۴۱ بازی گنجانده شده است، گفت: در قسمت بازی‌های خارجی لیگ چهار جانبه دبی، تایلند، مالزی و چین برگزار می‌شود که اقدامات لازم برای آن صورت گرفته است و مسابقات سالانه و چرخشی جام طلای ریاست جمهوری نیز با حضور ۵ تیم از هر استان با حضور هنرمندان سراسر کشور برگزار می‌شود. این جام طلا با ارزش ۴۵میلیون تومان به ثبت رسیده که قطعا برگزار خواهد شد.

وی گفت: ما اگر اسپانسری هم برای برگزاری این مسابقات نداشته باشیم، قطعا جام طلا را تهیه خواهیم کرد و مسابقات را برگزار می‌کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود گفت: باشگاه ستارگان هنر آسیا از سال ۱۳۸۵ به عنوان یک باشگاه رسمی از تربیت بدنی مجوز شروع به کار گرفت و اولین باشگاهی است که تیم هنرمندان کشور را به طور رسمی شکل داده است و تاکنون کلیه هزینه‌های باشگاه را خودم پرداخت کرده‌ام و هیچ اسپانسری ندارد. این باشگاه هم اکنون در تیم‌های فوتبال، فوتسال و والیبال زنان فعالیت می‌کند.