پرش با اسکی بانوان از المپیک ۲۰۱۰ حذف شد

رییس کمیته بین‌المللی المپیک با وجود اظهار پشتیبانی همه‌جانبه از رشته پرش با اسکی بانوان با حضور این رشته در المپیک ۲۰۱۰ ونکوور موافقت نکرد. ژاک روگ ضمن قدردانی از توجه و علاقه بانوان اسکی باز، در جواب به درخواست آنها مبنی بر حضور در المپیک زمستانی ۲۰۱۰ اظهار داشت که حضور این رشته ورزشی در این دوره از بازی‌ها امکان‌پذیر نیست. وی افزود: این رشته شانس زیادی برای حضور در اولین دوره المپیک زمستانی نوجوانان ۲۰۱۲ خواهد داشت.

شکست واترپلوایران مقابل مونته‌نگرو

تیم ملی واترپلو جوانان ایران در مسابقات جهانی کرواسی مقابل مونته‌نگرو شکست خورد. ملی‌پوشان جوان واترپلو ایران دوشنبه شب در سومین دیدار از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جوانان جهان به مصاف تیم مونته‌نگرو رفتند و با نتیجه ۱۶ بر دو شکست خوردند. مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان یکشنبه ۸ شهریور ماه به پایان می‌رسد. از قاره آسیا دو نماینده ایران و ازبکستان (قهرمان و نایب قهرمان) در این رقابت‌ها حضور دارند.

کناره‌گیری فولاد از لیگ هندبال

تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان و سپاهان نوین در رقابت‌های هندبال لیگ امسال ۸۸ شرکت نمی‌کنند. محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در نامه‌ای به فدراسیون هندبال این خبر را اعلام کرد. دلیل این اقدام برخی مشکلات و سیاستگذاری در فصل جدید عنوان شده است. بر این اساس ساکت از فدراسیون هندبال خواسته است این دو تیم از مرخصی یک ساله استفاده کنند و بازیکنان هم به صورت قرضی به تیم‌های خواهانشان بپیوندند.