پرسپولیس با ارائه یک بازی ناهماهنگ و ضعیف در دیدار پایانی تورنمنت باشگاه النصر امارات تن به شکست داد و به مقام نایب قهرمانی رسید. النصرکه در زمین خودی بازی می‌کرد، خیلی زود با دو گل محمد خمیس در دقیقه ۳ و یوسف عبدالعزیز در دقیقه ۲۳ کار را تمام کرد و در اکثر اوقات بازی با میدانداری ایمان مبعلی را در دست داشت. آنها با پشت سر گذاشتن اردوی آلمان در اوج آمادگی برای آغاز لیگ امارات هستند. پرسپولیس در نخستین دیدار در این چارچوب از سد الکرامه سوریه گذشته و النصر برابر الفیصلی اردن به پیروزی رسیده بود.

کرانچار: گل هم می‌زدیم داور ما را بازنده می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از این باخت گفت: قبل از شروع مسابقه با النصر برایم مانند روز روشن بود که شرایط جوی و داوری ۱۰۰درصد به زیان تیم ما خواهد بود. من این پیش بینی را کردم و به بازیکنان پرسپولیس گفتم مقابل تحرکات حریف و داور تمرکز خود را از دست ندهند. متاسفانه داور همان طوری که النصری‌ها دوست داشتند، قضاوت کرد. کرانچار در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان پرسپولیس برابر النصر عصبی بودند، گفت: متاسفانه به دلیل قضاوت بد داور در دقایق پایانی بازیکنان ما عصبی شده بودند و این روند برای تیم ما خوب نیست. معتقدم اگر تا دقیقه ۸۰ هم از تیم النصر پیش می‌افتادیم، باز هم ما را بازنده می‌کردند. به هر حال بازیکنان ما باید بیش از این روی اعصاب خود تسلط داشته باشند و شرایط را طوری کنترل کنند که حتی اگر داور عمدا به زیان ما سوت زد، خودشان را کنترل کنند. کرانچار یادآور شد: پس از بازگشت به تهران کار سختی دارم، چون بازیکنان را ۳ روز مانده به دیدار حساس با ذوب‌آهن باید آماده کنم. هواداران مطمئن باشند در هفته‌های بعدی لیگ برتر بازی‌های بهتری را از پرسپولیس شاهد خواهند بود. من باید از حضور پرشور هواداران ایرانی در ورزشگاه آل‌مکتوم تشکر کنم. با دیدن این همه هوادار شگفت‌زده شدم اگر چه داوران و مسوولان اماراتی کاری کردند که تماشاگران ایرانی نیز زیر سوال بروند.

پاگلزدورف: اعتراض پرسپولیسی‌ها اهمیتی برایم ندارد

سرمربی آلمانی تیم فوتبال النصر امارات نیز اظهارنظر کرد: مشکل داوری برای هر دو تیم وجود داشت و اعتراض پرسپولیسی‌ها در این باره و مسائل حاشیه‌ای برای من اهمیتی ندارد. راه غلبه بر پرسپولیس را بلد بودیم و این پیروزی برای ما خیلی روحیه‌بخش بود. قبل از شروع لیگ امارات نیازمند چنین موفقیتی بودیم. فرانک پاگلزدورف افزود: نیمه اول بازی در کنترل النصر بود و توانستیم موقعیت‌های زیادی به وجود آوریم و اگر کمی دقت داشتیم می‌توانستیم با اختلاف بیشتری پیروز میدان شویم. در دقایق اول بازی به هدف خود رسیدیم و در دقیقه ۵ به گل دست یافتیم. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شروع کرد، اما این تیم ایرانی بازی بسته‌ای از خود به نمایش گذاشت. وی درباره اعتراض مسوولان پرسپولیس نسبت به داوری و مسائل حاشیه‌ای تاکید کرد: مشکل داوری برای هر دو تیم وجود داشت. برای من اهمیتی ندارد که بگویند ما برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کرده‌ایم، اما پرسپولیس بداند که النصر تیم اول رقابت‌ها شد و آنها به مقام دوم دست یافتند.