در انتظار سومین ایرانی در لالیگا

مهرداد اولادی مهاجم ایرانی تیم الشباب به رغم پایان فصل نقل و انتقالات اروپا هنوز هم در تمرینات تیم دیپورتیو خه رس اسپانیا حضور دارد. محمودرضا فاضلی مدیر برنامه‌های اولادی گفت: برخلاف تصور رسانه‌های ایرانی اولادی چون بازیکن آزاد است می‌تواند بعد از نقل و انتقالات اروپا با یک تیم اروپایی قرارداد ببندد و تا ۱۰ روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. سیگاندا مربی تیم دیپورتیو خه رس از درخشش اولادی در یکی از بازی‌های تدارکاتی دیپورتیو تمجید کرده و گفته بود تیم ما به چنین بازیکنانی نیاز دارد.

پسر «کرانچار» در تاتنهام

فرزند سرمربی پرسپولیس در آستانه حضور در تاتنهام است. نیکو کرانچار که هم‌اکنون در باشگاه لیگ برتری پورتسموث بازی می‌کند، به زودی راهی تیم لندنی خواهد شد. کرانچار در صورت حضور در وایت هارت لین بار دیگر زیرنظر مربی سابقش در پورتسموث یعنی هری ردنپ کار خواهد کرد. رقم این جابه‌جایی ‌٦/٢میلیون یورو خواهد بود.

تری، پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر

منابع خبری انگلیس از عقد قرارداد جدید کاپیتان تیم چلسی به عنوان پردرآمد‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ برتر خبر دادند.

جان تری که در اواخر فصل آماده‌سازی تابستانی با چلسی برای تمدید قراردادش به توافق رسید، روز گذشته به دفتر این باشگاه فوتبال لندنی رفت و قراردادی ۵ ساله امضا کرد. به موجب این قرارداد، تری هفته‌ای ۱۶۰هزار پوند از باشگاهش تا سال ۲۰۱۴ حقوق خواهد گرفت که این رقم بالاترین سطح دستمزد در انگلیس به حساب می‌آید.