علی کریمی: من با هواپیما سفر نمی‌کنم

چالش باشگاه استیل‌آذین با علی کریمی، ستاره این تیم در مورد سفرهای هوایی همچنان ادامه دارد. کریمی مواضع قبلی‌اش را برای سفر نکردن با هواپیما تغییر نداده است. کریمی قبل از عقد قرارداد با استیل‌آذین، یکی از شرط‌هایش این بود که در بازی‌های بیرون از خانه که قرار است بازیکنان با هواپیما سفر کنند، همراه تیم نخواهد بود و از اتومبیل شخصی‌اش استفاده خواهد کرد.

رحمتی مقابل ازبکستان بازی می‌کند

سیدمهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی، در بازی با ازبکستان دوباره درون دروازه خواهد ایستاد. رحمتی بازی دوستانه ایران مقابل بحرین را به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از دست داد و همین باعث شد تا وحید طالب‌لو جایگزین او شود که البته نمایش ضعیفی مقابل بحرین داشت.

۲۰۰‌میلیون یورو برای «کک» آرژانتینی

لیونل مسی به زودی قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا خواهد کرد. مسی در هفت سال آینده سالانه ۱۰‌میلیون یورو دستمزد به اضافه پاداش‌های خاص دریافت می‌کند. از این گذشته رقم فسخ قرارداد او با بارسا از ۱۵۰ به ۲۰۰‌میلیون یورو می‌رسد تا باشگاهی همانند منچسترسیتی هوس خرید او را نکند.

دو ایرانی در اعضای فدراسیون جهانی پرورش اندام

سایت کنفدراسیون پرورش اندام آسیا اسامی هیات موسس فدراسیون جهانی بدنسازی جدید را اعلام کرد که در آن نام دو داور ایرانی دیده می‌شود. در اسامی هیات موسس فدراسیون جهانی ناصر پورعلی‌فرد، رییس فدراسیون پرورش اندام کشورمان و نایب‌رییس کنفدراسیون آسیا بالاتر از دیگر نایب‌رییسان آسیا و در کنار رییس و دبیرکل آسیا دیده می‌شود. امیر بیات، عضو کمیته‌ اجرایی کنفدراسیون آسیا دیگر عضو ایرانی حاضر در هیات موسس در این فدراسیون است.