گروه A
بایرن خوب بود، یووه نه
یوونتوس 1 - 1 بوردو
گل‌ها:یاکوئینتا ۶۳ برای یووه- پلاسیل ۷۵ برای بوردو

یوونتوس بعد از درخشش در هفته‌های ابتدایی سری A در اولین قدم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان در خانه با تساوی یک بر یک مقابل بوردو متوقف شد.در این بازی ابتدا یاکوئینتا در دقیقه 63 برای بینکونری گلزنی کرد اما یاروسلا پلازیل‌هافبک چک تبار بوردو در دقیقه 75 بازی را به تساوی کشاند.
مکابی‌هایفا ۰ - ۳ بایرن مونیخ
گل‌ها:دانیل فان بویتن64، توماس مولر85، 88
در دیگر بازی گروه A نماینده اسرائیل در خانه با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد. بایرن که بعد از شروعی نا‌موفق در رقابت‌های بوندسلیگا اکنون به سرعت روند رو به رشد خود را طی می‌کند، در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مکابی را در هم کوبید.گل‌های بایرن را در این بازی فان‌بویتن در دقیقه ۶۵ و توماس مولر‌هافبک ۱۹ ساله دو بار در دقایق ۸۵ و ۸۸ به ثمر رساندند.


گروه B
پیروزی سخت یونایتد
بشیکتاش ۰ - ۱ منچستریونایتد
گل:اسکولز 77
منچستریونایتد بعد از پیروزی روحیه بخش این هفته در خانه تاتنهام در اولین بازی خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان این فصل در یک بازی سخت بشیکتاش را در خانه‌اش با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل نایب قهرمان سال گذشته را در این بازی پل اسکولز‌ هافبک کهنه کار یونایتد در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند.
ولفسبورگ 3 - 1 زسکا مسکو
گل‌ها: گرافیته ۳۶،۴۱، ۸۷ برای ولفسبورگ- دژاگف۷۷ برای زسکا
قهرمان فصل گذشته بوندسلیگا که رقابت‌های این فصل لیگ آلمان را نسبتا بد شروع کرده، موفق شد در اولین گام خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان با نتیجه 3 بر یک از سد زسکا مسکو بگذرد. زسکا که به تازگی خوان ده راموس را به عنوان سرمربی جدید جانشین زیکو کرده، نتوانست در مقابل حریف آلمانی خود کاری از پیش ببرد.گرافیته مهاجم ولفسبورگ ستاره بی چون و چرای این بازی بود و به تنهایی هر سه گل تیمش را به ثمر رساند.گرافیته در دقایق 34‌، 41 (ازروی نقطه پنالتی) و 87 برای تیمش گلزنی کرد. تنها گل زسکا را آلن زاگوئف در دقیقه 77 وارد دروازه ولفسبورگ کرد.
گروه C
رئال و میلان میهمان و میزبان ندارند
اف سی زوریخ ۲ - ۵ رئال مادرید


گل‌ها: مارگاریز۶۴(پنالتی) سیلوان اگرتر۶۵ برای زوریخ - کریستیانورونالدو۲۷،۸۹،رائول ۳۴،هیگواین ۴۵،گوتی۹۰ برای رئال مادرید.
شاگردان مانوئل پیگرینی در اولین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان با پیروزی پر گل از سد حریف سوئیسی خود گذشتند. در این بازی که به میزبانی اف سی زوریخ برگزار می‌شد، رئال در نیمه اول توسط گل‌های رونالدو در دقیقه 27، رائول در دقیقه 34 و هیگواین در دقیقه 45 با نتیجه سه بر صفر از میزبان خود پیش افتادند.اما در نیمه دوم زوریخ در دقایق 64 توسط مارگاریزاز از روی نقطه پنالتی و اگرتر در دقیقه 65 اختلاف را به حداقل رساند تا اف سی زوریخ به بازی بازگردد، ولی گل‌های دقایق 89 رونالدو و 90 گوتی خیال رئالی‌ها را راحت کرد تا یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت‌ها قدم اول را مستحکم بردارد.
مارسی ۱ - ۲ میلان
گل‌ها:‌هاینزه 49 برای مارسی- اینزاگی 28، 74
دردیگر دیدار گروه C رقابت‌ها میلان با درخشش فیلیپو اینزاگی از سد میزبان خود مارسی گذشت.میلان که حال و روز خوشی در سری A ندارد و مورد آماج حملات منتقدان قرار دارد در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پیروزی ارزشمند خارج از خانه ای کسب کرد.در این دیدار که رونالدینیو ستاره برزیلی میلان ۹۰ دقیقه روی نیمکت حضور داشت ابتدا فیلیپو اینزاگی در دقیقه ۲۸ میلان را از میزبان پیش انداخت.اما گابریل‌هاینزه مدافع اسبق رئال مادرید در دقیقه ۵۰ گل تساوی را برای مارسی به ثمر رساند.این پایان کار نبود و اینزاگی بار دیگر در دقیقه ۷۶ برای روسونری گلزنی کرد تا میلان یک پیروزی باارزش کسب کند و فشار انتقادات از این تیم کمی‌کاهش یابد.
گروه D
برد خفیف چلسی، توقف اتلتیکو در خانه
اتلتیکو مادرید 0 - 0 آپول نیکوزیا
اتلتیکو مادرید که شرایط خوبی در رقابت‌های لالیگا ندارد، در این بازی نیز نتوانست در خانه از پس نماینده قبرس بر آید.اتلتیکو اکنون پس از گذشت دو هفته از رقابت‌های لالیگا تنها یک امتیاز کسب کرده و در رده هجدهم جدول قرار دارد.سرخیو آگوئرو و دیه گو فورلان دو ستاره اتلتیکو در خط حمله در این بازی کاری از پیش نبردند و نیکوزیا از اینکه توانست در خانه این تیم اسپانیایی یک امتیاز کسب کند خوشحال به کشورش بازگشت.
چلسی 1 - 0 پورتو
گل: آنلکا۴۸
شاید حساس ترین بازی سه‌شنبه‌ شب لیگ قهرمانان میان دو تیم چلسی و پورتو برگزار شد.چلسی در حضور نزدیک به 40هزار تماشاگر خود در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان قهرمان سال 2004 اروپا بود.چلسی که رقابت‌های لیگ برتر را با قدرت دنبال می‌کند در این بازی با تک گل نیکلا آنلکا مهاجم فرانسوی خود از سد پورتو گذشت. در این بازی فرناندو‌هافبک برزیلی پورتو با دریافت کارت زرد دوم خود از داور مسابقه در دقیقه 90 از زمین بازی اخراج شد.
رونالدو: منتظر گل‌ها بودم
پس از برتری 2-5 تیم مادریدی مقابل اف سی زوریخ، کریستیانو رونالدو که زننده دو گل از 5 گل تیمش بود در صحبت‌هایی اعلام کرده که می‌دانسته که گل‌ها از راه می‌رسند و منتظر گلزنی بوده است. این در حالی است که در هفته‌های اخیر انتقادات فراوانی به کریس وارد شده و بسیاری معتقدند که او در ترکیب تیم مادریدی، مثل مدت زمان حضورش در منچستر خوش نمی‌درخشد.البته او در سه دیدار رسمی‌ای که با پیراهن تیم مادریدی انجام داده، 4 گل به ثمر رسانده است. با این وجود کریستیانو رونالدو در پایان مصاف این تیم مقابل زوریخ اعلام کرد که پیروزی در این دیدار، برایش از همه چیز مهم‌تر بوده.
ستاره پرتغالی در گفت‌وگو با روزنامه آ.اس اسپانیا گفت:« مهمترین نکته برای ما کسب پیروزی در اولین دیدارمان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. تیم ما بازی بسیار خوبی را به اجرا گذاشت و از نتیجه بازی بسیار راضی هستم.» رونالدو در این دیدار دو گل به ثمر رساند که یکی از آنها از روی ضربه ای آزاد با فاصله ۲۵ یاردی بود. این ستاره پرتغالی گفت:« ما در نیمه دوم این دیدار وارد فازی شدیم که نمی‌توانیم آن را در آینده تکرار کنیم. بسیاری معتقدند که ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستیم، ولی باید در نظر داشته باشیم که باید گام به گام پیش برویم.»
اینزاگی به رکورد گرد مولر رسید
فیلیپو اینزاگی هم از این خوشحال است که میلان مارسی را در اولین دیدار خود در این فصل لیگ قهرمانان شکست داد و هم از این که با دو گلی که زد به رکورد ۷۰ گل رسید و با گرد مولر در این زمینه برابری کرد.
حالا سوپرپیپو به ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان رسیده است. فشار روی اینزاگی و هم‌تیمی‌هایش بسیار زیاد بوده و پیروزی مقابل حریف فرانسوی می‌تواند از تنش‌ها کم کند. دیدار آینده میلان مقابل اف سی زوریخ در سن‌سیرو خواهد بود و اینزاگی قصد دارد گل‌زن آلمانی را هم رد کند.