سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقادات انصاری‌فرد گفت: اگر شجاع نبودم در فاصله اندک تا شروع لیگ برتر به ایران نمی‌آمدم. زلاتکو کرانچار گفت: ما بهترین بازیکنان هجومی را در اختیار داریم. اگر به ۲۰ دقیقه آخر بازی پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر دقت کنید بسیار خوب کار کردیم، اما به علت نداشتن تمرکز و استرس، در پاس‌ها و ضربه‌های آخر بی‌دقت بودیم. من مشکل بزرگی در خط حمله پرسپولیس نمی‌بینم. وی درباره دخالت‌های برخی افراد گفت: قبلا هم گفته‌ام خودم تصمیم نهایی را می‌گیرم. دوست دارم بدانم این افرادی که می‌گویید دخالت می‌کنند چه کسانی هستند. این موضوع اصلا درست نیست و من اجازه این کار را به هیچ کس نمی‌دهم چون به تفکرات خودم اعتقاد دارم. این مربی کروات اضافه کرد: از هواداران می‌خواهم به من و بازیکنان پرسپولیس اعتماد داشته باشند. همه می‌دانند انتظارات بالا است. پرسپولیس یک فصل نتیجه نگرفته و ۲ امتیاز حساس را در خانه از دست داده‌ایم. با این حال باز هم می‌خواهم ما را حمایت و تشویق کنند تا در بازی‌های بعدی، خودمان را بدون استرس بیشتر نشان دهیم.

کرانچار درباره اظهارات انصاری فرد مبنی بر عدم شناخت کافی از بازیکنان و شجاع نبودن او؛ تاکید کرد: من هفته سوم تمام بازیکنان پرسپولیس را از لحاظ فنی و سایر موارد شناختم و این شناخت بیشتر به من کمک می‌کند.

وی افزود: من شجاع هستم که در فاصله کمی مانده به بازی ها به ایران آمدم. شجاع هستم که روز اول اعلام کردم هیچکس حق ندارد در کارم دخالت کند. البته انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و حق دارد از نتیجه تیم خود راضی نباشد. سعی می‌کنم از انتقادها استفاده کنم.

سرمربی پرسپولیس در جواب این سوال که آیا از ۶ بازی ۲ برد و ۴ تساوی در لیگ برتر راضی هستید، تاکید کرد: راضی هستم اما می‌توانیم بهتر باشیم. در واقع فقط از بازی آخر باید ناراحت باشم چون نتیجه را دو دستی به حریف واگذار کردیم.