جانشینی برای شمسایی و کشاورز پیدا نکرده‌ام

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از شکست ۴ بر ۳ تیم ملی فوتسال کشورمان برابر برزیل گفت: ترکیب تیم اصلی و ذخیره‌های تیم ملی فوتسال بالانس نیست و هنوز جانشینی برای نفراتی چون شمسایی و کشاورز پیدا نکرده‌ام.

حسین شمس در خصوص دیدار دوستانه ایران - برزیل گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم، ‌اما نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید آن را ادامه دهیم. متاسفانه تیم اول و دوم ما با هم بالانس نیست و نفراتی که در جریان بازی به میدان می‌آید، از نظر روحی و روانی هنوز به شرایط ایده‌آل و مورد نظر ما نرسیده‌اند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: ما در طول مسابقه ۳ بار از برزیل پیش افتادیم و از این تیم برتر بودیم و نتوانستیم از این برتری استفاده کنیم، ‌اما برزیل زمانی که با یک گل پیش افتاد بازی را در دست گرفت و دیگر به ما اجازه حمله کردن نداد، آنهم برای ۶ دقیقه. اینها نشان می‌دهد که بر خلاف آنچه ادعا می‌کنیم هنوز با سطح اول فوتسال دنیا فاصله داریم و باید خیلی بیش از گذشته کار کنیم تا یاد بگیریم چطور حمله و دفاع کنیم، چطور به گل برسیم و از همه مهمتر از گل‌های خود دفاع کرده و نتیجه را حفظ کنیم.

شمس در ادامه با اشاره به اینکه از عملکرد تیمش در دیدار مقابل برزیل به هیچ عنوان راضی نیست، تحمل شکست در این دیدار را ناشی از اشتباهات فردی و جمعی بازیکنان تیم ملی ایران عنوان و ابراز‌امیدواری کرد که این مشکلات در دیدار آتی مقابل قهرمان جهان به حداقل برسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ملی فوتسال تک به تک عملکردشان خوب بود، ‌اما هماهنگی لازم را نداشتند و برزیل با استفاده از همین ناهماهنگی به ۴ گل رسید.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران مهمترین مشکل خود را پیدا نکردن ترکیب مناسب برای تیم دوم ایران عنوان کرد و گفت: هنوز نمی‌دانم اگر شمسایی بیرون رفت چه بازیکنی را جانشین او کنم. در تیم ملی هنوز جانشین مناسبی برای کشاورز پیدا نکرده‌ایم. اینها همه مشکلاتی است که باید تا جام جهانی آتی به حداقل برسد تا به اهداف خود دست یابیم.