لیست شگفت‌انگیز قطبی

اسامی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان فوتبال از سوی افشین قطبی سرمربی تیم اعلام شد. سید مهدی رحمتی، وحید طالبلو، میثاق معمارزاده، سوشا مکانی، محمدنصرتی، سیدجلال حسینی، امیر حسین صادقی، هادی عقیلی، فرشید طالبی، احسان حاج صفی، هاشم بیک زاده، خسرو حیدری، حسین کعبی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مجید غلام‌نژاد، فرهاد مجیدی، پژمان نوری، ایمان مبعلی،محمد نوری، مسعود شجاعی، امیرحسین فشنگچی، محمدرضا خلعتبری، مجتبی زارع، جواد کاظمیان، امیر محبی، مهرزاد معدنچی، کریم انصاری فرد، میلاد میداوودی و آرش برهانی نفراتی هستند که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند. تازه‌ترین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی دنیا

فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال، رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی دنیا را اعلام کرد که در این رده‌بندی نام تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال دیده می‌شود. در حالی که در رده‌بندی ماه سپتامبر فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال، پرسپولیس در مکان ‌٢٧٧ قرار داشت، با رشد ‌٢٧ پله‌ای این تیم، جایگاه پرسپولیس با کسب ‌٥/٧٨ امتیاز به رده ‌٢٥٠ رسید. بر اساس اعلام این فدراسیون، پرسپولیس بهترین تیم ایرانی است. سپاهان هم در رده‌بندی جدید فدراسیون جهانی تاریخ و آمار با رشد ‌٣٥ پله‌ای روبه‌رو شده، به طوری که این تیم را در رده ‌٣٠٢ قرار داده است. سپاهان در این رده‌بندی ‌٥/٦٩ امتیاز کسب کرده است، اما استقلال با نزول ‌٢٤ پله‌ای روبه‌رو شده است. این تیم که در ماه گذشته در جایگاه ‌٣٠٩ قرار گرفته بود، با ‌٦٦ امتیازی که کسب کرده به رده ‌٣٣٣ سقوط کرده است.

پیراهن لیونل مسی بر تن جواد نکونام

پس از اتمام بازی مهم اوساسونا- بارسلونا اکثر بازیکنان دو تیم پیراهن‌های خود را برای یادگاری با هم تعویض کرده‌اند که لیونل مسی شماره ۱۰ بارسلونا پیراهن خود را با جواد نکونام تعویض کرد.

کاپیتان تیم ملی قصد دارد پیراهن مسی را برای امور خیریه و کمک به کودکان سرطانی اهدا کند. نکونام برای پنجمین بار مقابل بارسلونا بازی کرد و در این رویارویی‌ها او یک بار بازنده، یک بار برنده و دو بار نیز به تساوی دست پیدا کرده است. اوساسونا در هفته نهم لالیگا به مصاف بارسلونا رفت که دو تیم به نتیجه یک - یک دست پیدا کردند.