میرابیان و نظرپور نمایندگان شیرجه ایران در فوشان

تیم ملی شیرجه کشورمان با ترکیب قائم میرابیان و شهنام نظرپور در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه جاری به میزبانی چین برگزار خواهد شد، شرکت میکند. حسین حیدرپور رییس کمیته فنی شیرجه فدراسیون شنا با اعلام این خبر، حضور در مسابقات شیرجه قهرمانی آسیا را محکی مناسب برای شیرجه ایران جهت آمادگی و کسب تجربه برای شرکت در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو چین دانست. رییس کمیته فنی شیرجه با اشاره به حضور بهترین شیرجه‌روهای آسیا در این رقابت‌ها گفت: کشورهای صاحب نام شیرجه آسیا نظیر چین، ویتنام، ژاپن، کره‌جنوبی و شمالی و دیگر کشورهای آسیایی با ترکیب اصلی خود در این مسابقات حضور دارند و شناخت این حریفان کمک بسزایی به موفقیت شیرجه ایران در گوانگجو خواهد کرد.

تیم رایانه‌ای ایران قهرمان شد

تیم رایانه‌ای ایران در آخرین روز مسابقات بازی‌های رایانه‌ای در سومین دوره بازی‌های داخل سالن ویتنام با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز به عنوان قهرمانی مسابقات دست یافت.

گفتنی است نخستین مدال طلای ایران را داوود خویی در رشته فوتبال، دومین طلا را توحید قربانی فر در رشته بسکتبال، مدال نقره ایران را سید فرزان همایی در بسکتبال و مدال برنز ایران را نعیم هدایتی در اتومبیل کسب کرده بود.

۶۴ بانوی گلف باز به رقابت می‌پردازند

رقابت‌های انتخابی المپیاد ایرانیان برای نخستین‌بار با شرکت ۶۴ بازیکن گلف باز از ۱۱ هیات کشور آغاز شد. در این دوره از رقابت‌ها که از روز دوشنبه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شده، ۶۴ بازیکن زیر ۲۰ سال از هیات‌های اردبیل، خراسان رضوی، کرمانشاه، کرج، قم، تهران، فارس، گلستان، سمنان، لرستان و آذربایجان‌شرقی رقابت تنگاتنگ خود را دنبال می‌کنند. در پایان ۲ روز رقابت ۵ تیم برتر جواز حضور در سومین دوره المپیاد ایرانیان را که بهمن‌ماه برگزار می‌شود، کسب می‌کنند.

بازگشت «رودکی» به لیگ برتر جودو

جودوکار سنگین وزن تیم ملی بعد از ۲ سال دوری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر به میدان می‌رود. «محمدرضا رودکی» که ۲ سال قبل به دلیل دستمزد پایین حاضر به عقد قرارداد با تیم‌های لیگ برتری نشد یک بار دیگر در این مسابقات به میدان خواهد رفت. رودکی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب تیم جودوی مقاومت بسیج به میدان خواهد رفت.