انگشت نگاری از ورزشکاران ایران در عربستان

تیم‌های واترپلو نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه نمایندگان ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در بدو ورود به کشور عربستان مورد انگشت نگاری و چهره نگاری پلیس این کشور قرار گرفتند. کاروان ۴۵‌نفره واترپلو ایران که از طریق بحرین عازم شهر دمام عربستان محل برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا شده بود، پس از معطلی چندین ساعته در فرودگاه دمام به صورت جداگانه مورد انگشت نگاری قرار گرفتند که چنین اقدامی نسبت به تیم‌های ورزشی که با هماهنگی قبلی وارد عربستان می‌شوند، متداول نیست. با گذشت ۷۲ساعت از ورود کاروان ایران پلیس عربستان حتی از تحویل پاسپورت اعضای تیم نیز خودداری کرده است.

تیم کاراته بدون مربی رفت

تیم‌های ملی کاراته جوانان و امید ایران در غیاب ۵‌مربی خود تهران را به مقصد رباط ترک کردند. کوهی، عبدلی، شهرجردی‌، قربانعلی پور و خواجه‌حسینی به ترتیب به عنوان مربی بدنساز، مربی تیم ملی جوانان‌، مربیان کاتا و مربی تیم ملی امید به دلیل آنچه مشکلات مالی عنوان شده از سفر به همراه تیم ملی بازماندند. رقابت‌های کاراته جوانان و امید جهان جمعه هفته جاری در مراکش آغاز می‌شود.

ذوب آهن اصفهان برد، زرند کرمان باخت

دومین روز مسابقه‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران به پایان رسید. در این روز از دوازدهمین دوره مسابقه‌های هندبال باشگاه‌های آسیا در امان اردن تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه ۳۴ بر ۳۰ العربی کویت را شکست داد. تیم شهرداری زرند کرمان دیگر نماینده ایران با نتیجه ۲۷ بر ۲۹ مغلوب باربار بحرین شد. تیم‌های ایرانی در نخستین روز این رقابت‌ها استراحت داشتند و این نخستین دیدار هر دو تیم بود. طبق برنامه سه‌شنبه ساعت ۱۸‌تیم شهرداری زرند کرمان با الصدقاء لبنان بازی دارد. تیم ذوب آهن هم بازی ندارد.

داور ایرانی در جهانی سوت می‎زند

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرهاد شاهمیری را به عنوان یکی از داوران شرکت‌کننده در رقابت‌های ۲۰۱۰ قهرمانی مردان جهان معرفی کرد. این برای دومین‎بار است که فرهاد شاهمیری برای قضاوت در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان انتخاب شده است. او در مسابقات ۲۰۰۶ ژاپن هم قضاوت کرد .