شکست اوساسونا در حضور نکونام و شجاعی

هفته دهم رقابت‌های لالیگا یکشنبه شب با برگزاری شش دیدار به پایان رسید که در یکی از این رقابت‌ها تیم اوساسونا در حالی که جواد نکونام را در ترکیب اصلی خود داشت با نتیجه ۲-۰ در مقابل آلمریا شکست خورد. با این شکست اوساسونا به رده ۱۲ سقوط کرد. در این دیدار مسعود شجاعی، دیگر بازیکن ایرانی اوساسونا از دقیقه ۷۰ به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شد.

ایسلند با بازیکنان ناشناخته مقابل ایران

تیم ملی ایسلند جهت برگزاری یک بازی دوستانه با تیم ملی کشورمان در حالی وارد تهران شد که در لیست اسامی ‌این تیم بازیکن سرشناسی دیده نمی‌شود. از آن جا که این بازی در روزی غیر از فیفا دی برگزار می‌شود، لژیونرهای این تیم اجازه همراهی تیم ملی کشورشان را پیدا نکردند. ایدور گودیانسن مهاجم سابق بارسلونا و فعلی موناکو سرشناس‌ترین بازیکن ایسلند است که به همراه این تیم به تهران نیامده است.

پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان

فصل ۲۰۰۹ لیگ قهرمانان آسیا دو روز پیش با قهرمانی پوهانگ کره جنوبی خاتمه یافت. حدود ۱۸درصد تماشاگران این فصل لیگ قهرمانان آسیا طرفدار پرسپولیس بوده‌اند. ۲۳۵‌هزار نفر در ۴ بازی خانگی پرسپولیس در فصل ۲۰۰۹لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حضور یافته‌اند و رکورد بیشترین تماشاگر در تاریخ این مسابقات نیز متعلق به پرسپولیس با ۹۵هزار تماشاگر است که در بازی این تیم با بنیادکار ازبکستان در آزادی حضور یافتند. این در حالی بود که فینال این مسابقات فقط ۲۵‌هزار تماشاگر داشت.

نیکبخت در آستانه بازگشت به پرسپولیس

علیرضا واحدی نیکبخت به احتمال بسیار زیاد در نیم فصل دوم پیراهن تیم پرسپولیس را برتن خواهد کرد. حبیب کاشانی که قصد داشت با به خدمت گرفتن علی کریمی‌ رضایت هواداران را جلب کرده و تیمش را تقویت کند پس از آنکه به دلیل مخالفت مسوولان باشگاه استیل آذین با جدایی کریمی ‌مواجه شد برای جذب یک بازیکن لیگ برتری به جمع‌بندی لازم رسید و برای به خدمت گرفتن علیرضا واحدی نیکبخت با مسوولان باشگاه تراکتورسازی و این بازیکن به توافقات اولیه دست یافت. مسوولان باشگاه تراکتورسازی، پیشنهاد معاوضه نیکبخت و آرفی را مطرح کرده بودند که مورد موافقت باشگاه پرسپولیس قرار نگرفت .