اختیارات دوپینگ از فدراسیون فوتبال سلب شد

در نشست مشترک دیروز نمایندگان سازمان تربیت‌بدنی، فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ مصوب شد که از این پس تمام فعالیت‌های مربوط به نمونه‌گیری، مدیریت، کنترل و مبارزه با دوپینگ فوتبال به طور مستقیم تحت نظر نادو انجام شود. در پایان این جلسه و با توجه به کارنامه یک ساله فدراسیون فوتبال از فعالیت‌های انجام شده در زمینه دوپینگ مصوب شد از این پس تمام فعالیت‌های دوپینگ فوتبال شامل نمونه‌گیری، مدیریت، کنترل و مبارزه با دوپینگ به طور مستقیم توسط مدیران و افسران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) انجام شود.

چهارمین بازیکن اوساسونا آنفلوآنزای خوکی گرفت

وب سایت باشگاه فوتبال اوساسونای اسپانیا از ابتلای چهارمین بازیکن این تیم به ویروس H۱N۱ یا آنفلوآنزای خوکی خبر داد. این باشگاه که نکونام و شجاعی را در ترکیب خود دارد اعلام کرد، بیماری «روپر» تایید شده است، اما نتیجه آزمایشات «خوآنفران» دیگر بازیکن اوساسونا روز چهارشنبه اعلام خواهد شد. روپر چهارمین بازیکن تیم اوساسونا است که طی چند ماه اخیر به بیماری آنفلوآنزای خوکی مبتلا شده است.

وین رونی: کاپلو خیلی ترسناک است

وین رونی، ستاره منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان، اعتراف کرد که فابیو کاپلو مربی تیم ملی انگلیس بسیار ترسناک است. ستاره سابق اورتون گفت که مربی ایتالیایی یک حرفه‌ای تمام‌عیار است و تنها به نتیجه گرفتن فکر می‌کند.