گزارشگران شبکه تلویزیونی فاکس اسپرتس به دلیل اظهارات خود در مورد حدادی به صورت حضوری از وی عذرخواهی و دلجویی کردند. در بازی گذشته دو تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز و لس‌آنجلس کلیپرز در لیگ بسکتبال NBA آمریکا مایک اسمیت و رالف لاولر، گزارشگران شبکه تلویزیونی «فاکس اسپرتس» در زمانی که حامد حدادی، ملی پوش ایرانی در دقایق پایانی برای ممفیس به میدان رفته بود، با صحبت‌های خود این بازیکن و ملیت ایرانی او را به تمسخر گرفته و به او توهین کردند.

مدیران این شبکه پس از این جنجال آفرینی به عذرخواهی از بینندگان پرداختند و صحبت‌های لاولر و اسمیت را اشتباه دانستند. آنها حتی یک جلسه لاولر و اسمیت را نیز از گزارش کردن منع کردند.

پس از آن اتفاق در دومین بازی این دو تیم این دو گزارشگر فاکس اسپرتس پیش از بازی به سراغ حدادی رفتند و به خاطر اظهارات خود رسما از وی عذرخواهی کردند.

لاولر در این زمینه گفت: از این عذر خواهی احساس خوبی دارم و فرصت خوبی بود که با نگاه کردن به چشمان حدادی این دلخوری را از دل او بیرون بیاورم.

ما در رختکن ممفیس نیز حضور پیدا کردیم تا با حدادی صحبت کنیم؛ اما با توجه به اینکه وی انگلیسی خوب نمی‌تواند صحبت کند، با مدیر برنامه‌های وی نیز گفت‌وگو کردیم.

وی ادامه داد: می‌دانم که اکثر مردم توجه ویژه‌ای به عملکرد حامد حدادی داشته و او را دوست دارند. ما با صحبت‌های خود با او خواستیم متوجه شود که هیچ کینه‌ و دشمنی با او نداشتیم و فکر کنم او هم متوجه این موضوع شد.