درحالی که قرار بود، نوشاد عالمیان به عنوان تنها نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی پینگ‌پنگ جوانان جهان که ۱۸ تا ۲۵ ‌آذرماه در بندر «کارتاگنا» برگزار می‌شود، حضور پیدا کند، به دلیل نبود سفارت کلمبیا در ایران و روبه‌رو شدن مسوولان فدراسیون با مشکلاتی در زمینه دریافت روادید و بلیت، حضور عالمیان در معتبرترین و با ارزش‌ترین رقابت‌های جوانان جهان منتفی شد. لغو سفر نوشاد عالمیان به کلمبیا در حالی صورت گرفت که او به عنوان نفر سوم از میان ۱۶ پینگ‌پنگ باز برتر جهان برای حضور در این مسابقات توسط فدراسیون جهانی تنیس روی میز دعوت شده بود. به دلیل عدم وجود سفارت کلمبیا در ایران مسوولان فدراسیون باید از طریق کشورهایی نظیر هندوستان برای دریافت روادید کلمبیا اقدام می‌کردند.

رضازاده: دوپینگ علی‌حسینی صحت ندارد

مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: قهرمان فوق سنگین ایران به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات جهانی شرکت کند و دوپینگی بودن وی کذب محض است.حسین رضازاده اضافه کرد: علی‌حسینی پیش از این که آسیب شدید ببیند، از قبل کمی درد داشت، اما تمرینات خود را انجام می‌داد. متاسفانه یک روز قبل از مسابقات وزنه‌ای را در تمرین بلند کرد و از ناحیه آرنج صدمه شدید دید و از ادامه رقابت‌ها بازماند. نمی‌دانم آسیب‌دیدگی وی چقدر طول خواهد کشید، اما وقتی به ایران بازگشتیم، پزشک طول درمان وی را مشخص خواهد کرد.

وی درباره شایعه دوپینگ علی‌حسینی گفت: حضور نداشتن این قهرمان جوان در مسابقات وزنه‌برداری دسته فوق سنگین جهانی به دلیل مصدومیت بود نه دوپینگ و این موضوع شایعه رسانه‌ها است. در ورزش حرفه‌ای مصدومیت نیز وجود دارد و رشته وزنه‌برداری هم همیشه با آهن سروکار دارد و این یک امر عادی است.

یشترین دغدغه سازمان تربیت بدنی، ورزش همگانی

معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی گفت: باتلاش و کوشش باید بستری فراهم شود تا ورزش اولویت اول جامعه در زندگی روزمره باشد. علی سعیدلو در نشست کمیته اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: هر کشوری که بیشترین افراد جامعه آن را جوانان تشکیل دهند، دارای پتانسیل بسیار بالایی خواهد بود و ایران اسلامی از این مزیت برخورداراست، پس باید تمام مسوولان تلاش کنند تا بستری برای جامعه فراهم شود که ورزش اولویت اول مردم در زندگی روزمره باشد و افراد جامعه برای سلامتی خود و جامعه روزانه زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهند. دولت دریچه‌ای نو رو به ورزش باز کرده و بیشترین دغدغه دکتراحمدی‌نژاد رییس‌جمهور کشورمان گسترس ورزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه می‌باشد.

فرهاد کاظمی: کشتی را بیشتر از فوتبال دوست دارم

فرهاد کاظمی در حاشیه دیدار کشتی تیم‌های راه‌آهن خراسان و نفت تهران گفت: کشتی را بیشتر از فوتبال دوست دارم. سرمربی تیم فوتبال ابومسلم خراسان در حالی که برای دومین هفته پیاپی به منظور دیدن کشتی‌های تیم راه‌آهن خراسان در سالن حاضر شده بود، گفت: شور و شوق مردم خراسان نسبت به کشتی واقعا قابل تقدیر است و امیدوارم مسوولان ورزش استان قدر این قابلیت را دانسته و برای استفاده درست از آن برنامه‌ریزی کنند. وی تصریح کرد: اگر به امیر توکلیان بها داده شود و امکانات و منابع مالی لازم در اختیار وی قرار بگیرد، راه‌آهن می‌تواند در لیگ‌برتر قهرمان شود. به همین دلیل از انصاری‌فر مدیر عامل باشگاه راه‌آهن تقاضا دارم که به رشته ورزشی کشتی بیشتر از این بها دهد.