صمد مرفاوی پس از شکست مقابل پیکان با روحیه‌ای متزلزل و رفتاری تهاجمی در تمرینات استقلال حاضر می‌شود. او بعدازظهر دیروز در جریان تمرین استقلال عکاسان ورزشی را جاسوس خطاب کرد و باعث ناراحتی آنها شد. مرفاوی که حرف و حدیث‌هایی را از گوشه و کنار در خصوص برکناری‌اش پس از بازگشت واعظ آشتیانی از سفر حج می‌شنود، پس از پایان تمرین دیروز به یکی از دوستانش گفت: «اگر این طور باشد قبل از آنکه اخراج شوم خودم استعفا می دهم و در بازی با سپاهان هم روی نیمکت نمی‌نشینم.»

قرارداد مهاجم پرسپولیس فسخ شد

باشگاه پرسپولیس طی نامه‌هایی جداگانه در خصوص حوار ملا محمد، بازیکن عراقی این باشگاه و نیز وسلی برازد آلمیدا، ملقب به برازیلیا، بازیکن برزیلی خود، به خاطر غیبت غیرموجه و طولانی مدت این بازیکنان، اقدام قانونی باشگاه پرسپولیس را به اطلاع فدراسیون فوتبال کشورمان رساند. در بند ۱۰ از ماده چهارم قرارداد باشگاه پرسپولیس با وسلی برازیلیا آمده است: «چنانچه غیبت بازیکن بیش از ۱۴ روز شود باشگاه می تواند ضمن فسخ یک طرفه قرارداد، از طریق مراجع رسمی نسبت به دریافت خسارت اقدام کند. در چنین حالتی تا زمان تادیه حقوق باشگاه، بازیکن، معلق خواهد بود و اجازه مذاکره و عقد قرارداد با باشگاه دیگری را نخواهد داشت.»

گلزنی مبعلی در پیروزی النصر

تیم النصر دبی در هفته هفتم لیگ حرفه‌ای امارات مقابل عجمان به پیروزی رسید. در این بازی که دوشنبه شب برگزار شد، النصر ۳- صفر مقابل تیم قعر جدولی عجمان پیروز شد. ایمان مبعلی هافبک ملی پوش ایرانی النصر در دقیقه ۸۹ از نقطه پنالتی گل دوم النصر را به ثمر رساند. النصر با این برد ۹ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. عجمان نیز با جواد کاظمیان هفتمین باخت متوالی خود را متحمل شد تا رکورد عجیبی از خود بر جای بگذارد.

مظلومی با ۸۰ امتیاز از مس رفت

پرویز مظلومی سرمربی سابق تیم مس کرمان پس از ۱۷ هفته کار خود را از دست داد و به دلیل کسب نتایج ضعیف جای خود را به دستیارش داد. مظلومی فصل گذشته تیم مس را به مقام سوم لیگ برتر رساند و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم کسب کرد. مس فصل گذشته طی ۳۴ بازی، ۱۷ برد و ۱۰ تساوی و ۷ باخت به‌دست آورد. اما در این فصل در نیم فصل اول ۸ باخت داشت و ۵ برد و ۴ تساوی کسب کرد. بدین ترتیب مظلومی در ۵۱ بازی با تیم مس، ۲۲ برد و ۱۴ تساوی و ۱۵ باخت کسب کرد و ۸۰ امتیاز در کارنامه مربیگری اش با تیم مس ثبت شد.