قطر به عنوان کوچک‌ترین و متمرکز‌ترین کشور برگزارکننده جام جهانی فوتبال خود را برای کسب میزبانی بازی‌های جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ آماده می‌کند. قطری‌ها با هزینه ۳۰۰ میلیون دلار تبلیغاتی و گماشتن دو سفیر فوتبالی به نام‌های گابریل عمر باتیستوتا، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و فرانک دی بوئر، مدافع سابق تیم ملی هلند و اعزام شاهزاده شیخ محمد بن حمد آل ثانی، آمادگی خود را برای برگزاری کامل مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام کرده است.

حاج‌رضایی مشاور فنی قلعه‌نویی شد

امیر حاج‌رضایی کارشناس فوتبال به عنوان مشاور فنی امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان انتخاب شد. قلعه‌نویی از مدیرعامل باشگاه سپاهان درخواست کرد که امیر حاج‌رضایی را به عنوان مشاور فنی محسوب کند و محمدرضا ساکت هم با خواسته وی موافقت کرد. حاج‌رضایی در شرایطی مشاور فنی قلعه‌نویی شده که زمان حضور این مربی در تیم ملی، یکی از منتقدان امیر بود. البته آنها هیچ وقت با یکدیگر دچار اختلاف نشدند و قلعه‌نویی معتقد است که حاج‌رضایی از لحاظ فنی می‌تواند به او کمک کند.

تلاش تراکتوری‌ها برای بازگشت کمالوند

فراز کمالوند سرمربی جوان تراکتورسازی تبریز پس از اعلام استعفا و کناره‌گیری‌اش در اولین جلسه تمرین این تیم غایب بود تا شایعه جدایی او از تراکتورسازی قوت بگیرد. با وجود مخالفت ناصر شفق مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز با استعفای کمالوند سرمربی شاکی سرخپوشان تبریزی در اولین جلسه تمرین تیم پس از بازی با صبای قم غایب بود.حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید: «کمالوند از برخی اتفاقات و برخوردها ناراحت است و سر تمرین نیامده و اعلام کرده دیگر نمی‌تواند در تراکتورسازی مربیگری کند، اما مسوولان باشگاه و هواداران از عملکرد او و تیم راضی هستند و خواهان ادامه همکاری با او هستیم. بنابراین اجازه نمی‌دهیم کمالوند از تیم جدا شود.»