ریس سازمان لیگ برتر فوتبال درباره از دست رفتن چهار سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد. عزیزالله محمدی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر درباره ارسال مدارک باشگاه‌های ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: از مرداد به همه باشگاه‌ها اعلام کردیم که نمایندگان کنفدراسیون آسیا برای بازدید از باشگاه‌ها به ایران خواهند آمد و باید مدارکی شامل تراز مالی، معرفی اعضای هیات مدیره‌، معرفی فعالیت‌های تیم‌های پایه‌، معرفی بخش رسانه و مدیر رسانه‌های باشگاه و همچنین قرارداد باشگاه برای تامین ورزشگاه را به فدراسیون فوتبال بدهند تا به کنفدراسیون آسیا ارسال شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: در ۶ بهمن دوباره به باشگاه‌ها این موضوع را گوشزد و پس از آن به آنها اعلام کردیم که باید هر چه سریع‌تر این مدارک تحویل داده شود؛ ولی تاکنون فقط شش باشگاه مدارک خود را به سازمان لیگ تحویل داده‌اند. عزیزالله محمدی گفت: تکرار این وضع سبب می‌شود که سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم شود یا از بین برود و در صورت وقوع این وضع، فقط کسانی که در این راستا کوتاهی کرده‌اند، مقصرند و برخی باشگاه‌ها با کم کاری خود به دیگران هم ضربه می‌زنند.

وی با بیان اینکه تا ۱۰ اسفند مدارک خواسته شده از باشگاه‌ها باید در کنفدراسیون آسیا موجود باشد، گفت: باشگاه‌های ملوان‌، سپاهان‌، مقاومت‌، استیل آذین‌، فولاد خوزستان و سایپا باشگاه‌هایی هستند که مدارک خود را ارسال و بقیه کوتاهی کرده‌اند. رییس سازمان لیگ برتر گفت : اسامی اعضای هیات مدیره‌، تراز مالی و همچنین قرارداد اجاره یا مالکیت استادیوم از جمله مدارک اصلی مورد درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا است.