سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خصوصی سازی در فوتبال ایران را غیرممکن می‌داند. مجید جلالی گفت: با توجه به وضعیت فوتبال ایران اطمینان دارم که خصوصی‌سازی در این رشته ورزشی هیچ گاه محقق نخواهد شد . وی گفت: متاسفانه فوتبال ایران نمی‌تواند هزینه‌های خود را به تنهایی تامین کند و همین موضوع مانع از پیشرفت این رشته ورزشی در کشور ما شده است. یکی از دلایل عدم تامین مالی فوتبال، محکم نبودن قوانین درآمد زایی در این رشته ورزشی است. وی تصریح کرد: تا زمانی که فوتبال ایران دولتی باشد این مشکلات هم ادامه خواهد داشت، اما متاسفانه وضعیت به شکلی است که نمی‌توان این فوتبال را خصوص کرد. مسوولان باید با تغییر قوانین حق پخش تلویزیونی و سایر مسائل حقوقی باشگاه‌‌‌‌‌ها را به آنها بازگردانند تا آنها بتوانند خود را اداره کنند.

اشلی کول به جدایی از چلسی فکر می‌کند

اشلی کول بر این باور است که اقدام مسوولان باشگاه چلسی در خصوص جریمه سنگین وی به دلیل داشتن رابطه نامشروع، منصفانه نبوده است. کول در تور پیش فصل سیاتل آمریکا در تابستان با یک زن آمریکایی ارتباط نامشروع برقرار کرد که این موضوع باعث شده رسانه‌های بریتانیایی در خصوص آن جارو جنجال راه بیندازند. باشگاه چلسی متعاقبا اشلی کول را ۴۰۰ هزار پوند جریمه کرد و این در حالی است که جان‌تری، کاپیتان این تیم، به دلیل مشابه هیچ جریمه‌ای را پرداخت نکرده است. اشلی کول در این خصوص بسیار خشمگین است و در نظر دارد در خصوص آینده خود در استمفوردبریج تجدیدنظر کند.

پرسپولیس گزینه اول آندرانیک تیموریان است

روزهای بد آندرانیک تیموریان در فوتبال اروپا همچنان ادامه دارد و شاید این بازیکن فصل آینده فوتبالش را در ایران ادامه دهد. چند تیم مطرح داخلی از جمله پرسپولیس، استقلال، استیل‌آذین و ... به دنبال جذب این بازیکن هستند تا تیموریان را برای فصل بعد به فهرست خود اضافه کنند. نزدیکان آندو هم خبر می‌دهند که پرسپولیس گزینه اول تیموریان خواهد بود. البته این در شرایطی است که آندو از تصمیم خود برای ماندن در فوتبال اروپا منصرف شود.

اسامی بازیکنان تیم ملی امروز اعلام می‌شود

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان برای آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند امروز اعلام خواهد شد. بنابر اعلام اصغرحاجیلو سرپرست تیم ملی فوتبال کشورمان، اسامی ۲۵ بازیکن تیم ملی برای آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند چهارشنبه شب و پس از دو مسابقه سپاهان و مس کرمان نمایندگان ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام خواهد شد. دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اسفند ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.