حمله یک فرد ناشناس به دایی

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی که پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر گسترش فولاد تبریز مشغول گرفتن عکس و دادن امضا به هوادارانش بود از سوی یک فرد ناشناس مورد حمله قرار گرفت و توسط یک شی نوک تیز مجروح شد. اتلتیکو مادرید قهرمان لیگ اروپا شد

فینال رقابت‌های لیگ اروپا چهارشنبه شب در شهر هامبورگ برگزار شد و طی آن تیم اتلتیکو مادرید موفق شد تا پس از ۱۲۰ دقیقه نبرد، با نتیجه ۲ بر یک فولام انگلیس را شکست داده و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا کم نمی‌شود

آلکس سوزوکی رییس لیگ قهرمانان آسیا گفت: به موضوع کسر سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا اصلا فکر نمی‌کنیم. باشگاه‌های ایرانی امکانات خوبی دارند و از نظر حضور تماشاگر در ورزشگاه‌ها از پتانسیل بالایی برخوردار هستند.

دل پیرو به آفریقای جنوبی می‌رود

الساندرو دل پیرو، مهاجم تیم یوونتوس به عنوان کارشناس شبکه اسکای اسپورت، راهی آفریقای جنوبی می‌شود.

دل پیرو که به همراه ایتالیا در سال ۲۰۰۶ قهرمان جهان شد، برای مسابقات این دوره توسط لیپی به تیم ملی فراخوانده نشد.

مورینیو: دیر یا زود مربی رئال خواهم شد

خوزه مورینیو گفت: «من دیر یا زود مربی رئال خواهم شد. من در بزرگ‌ترین باشگاه‌های انگلیس مربیگری کرده و مربی یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های ایتالیا بوده‌ام و برای ادامه کار در اسپانیا طبعا مربی یک تیم بزرگ خواهم شد.»

توهین کاظمیان به داور

جواد کاظمیان ستاره الامارات به دلیل توهین به داور علاوه بر محروم شدن از سه بازی رسمی به پرداخت پنج هزار درهم ( ۱۳۶۰ دلار) جریمه شده است .

شمس رییس انجمن فوتسال آموزش و پرورش شد

حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران روز جمعه در آیینی با حضور روسای تربیت بدنی آموزش و پرورش کشور از سوی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش به عنوان رییس انجمن فوتسال آموزشگاه‌ها و مدارس ایران منصوب شد.

قرار نیست واعظ از استقلال خداحافظی کند

خسرو دانشجو رییس هیات مدیره استقلال خبر خداحافظی مدیرعامل این باشگاه را تکذیب کرد. گفتنی است، برخی رسانه‌ها از خداحافظی مدیر عامل باشگاه استقلال از بازیکنان بعد از شکست برابر الشباب و حذف از لیگ قهرمانان آسیا خبر داده بودند.