استیلی سرمربی شاهین بوشهر شد

سخنگوی باشگاه شاهین بوشهر از توافق نهایی این باشگاه با حمید استیلی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استیل آذین جهت سرمربیگری تیم شاهین در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. برگزاری مسابقات سرعت اتومبیلرانی ایران

اولین دوره مسابقات سرعت اتومبیلرانی قهرمانی ایران در سال ۸۹ «جام سرتینا» روزجمعه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. پیش از این خبرهایی مبنی بر تحریم این مسابقات ازسوی شرکت‌کنندگان شنیده می‌شد.

فکری دستیار دوم مظلومی در استقلال

بر اساس اعلام باشگاه استقلال، پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال بهتاش فریبا و محمود فکری را به عنوان دستیاران خود انتخاب کرد. همچنین حسین ترابپور مربی دروازه‌بان‌ها‌، مرتضی محصص به عنوان مشاور فنی و بهزاد نوشادی به عنوان مربی بدنساز در تیم استقلال تهران فعالیت خواهند کرد.

اردوی مشترک ملی‌پوشان شمشیربازی ایران با کره جنوبی

شمشیربازان ملی پوش ایران از ۷ تیر اردوی مشترک خود را با شمشیربازان کره جنوبی آغاز خواهند کرد. بر همین اساس، شمشیربازان سه اسلحه (سابر، اپه و فلوره) مردان و تیم ملی اسلحه اپه بانوان ده روز پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم سئول می‌شوند تا در اردوی مشترک با شمشیربازان کره جنوبی شرکت کنند.

رکورد جدید یاوری

محمود یاوری مربی کهنه کار فوتبال ایران با انتخاب به عنوان سرمربی تیم صبای قم رکورد جدیدی را در عرصه مربیگری در تاریخ لیگ ثبت کرد. یاوری که مسن ترین و باسابقه‌ترین مربی حال حاضر لیگ برتر است، تاکنون در ۱۰ تیم مربیگری کرده است که یک رکورد منحصر به فرد در بین همه مربیان تاریخ لیگ است.

دعوت ۲۶کماندار به اردوی تیم ملی مردان و زنان

مربیان تیم ملی تیراندازی با کمان مردان و زنان کشورمان از ۲۶ ورزشکار در رشته‎های ریکرو و کامپوند برای حضور در دور جدید اردوهای آماده‎سازی این تیم دعوت کردند.

اکبرپور در باشگاه استقلال حضور یافت

«سیاوش اکبرپور» مهاجم فصل گذشته استقلال صبح دیروز در محل این باشگاه حضور یافت. اکبرپور که برای دریافت طلب خود به باشگاه استقلال رفته بود جلسه‌ای را نیز با علی فتح‌الله‌زاده سرپرست این تیم برگزار کرد.