کامرانی‌فر کمک داور دیدار شیلی و سوئیس شد

در پی عملکرد خوب تیم داوری آسیایی به خصوص کامرانی فر در دیدار فرانسه و مکزیک، فیفا قضاوت بازی شیلی و سوئیس را به این تیم داوری سپرد. حمله هوادار خشمگین به دیوید بکام

اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از حمله یک هوادار خشمگین انگلیسی در پایان دیدار تیم های الجزایر و انگلیس به بکام، رسما به فیفا شکایت کرد.

خوشحالی هواداران انگلیس از شکست آلمان

صدها تماشاگر انگلیسی که برای تماشای مسابقات جام جهانی در آفریقای جنوبی به سر می‌برند روز جمعه در شهر کیپ تاون از شکست آلمان مقابل صربستان خوشحال شده و به جشن و پایکوبی پرداختند.

کاپلو:‌ این انگلیس را نمی‌شناسم

فابیوکاپلو سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از توقف برابر الجزایر گفت: این آن تیمی نیست که من می‌شناسم.

اشنایدر: کیفیت این جام اسفناک است

وسلی اشنایدر هافبک دفاعی تیم ملی هلند گفت: کیفیت جام جهانی آفریقای جنوبی در حد اسفناکی است.

پودولسکی: امروز یک احمق بودم

لوکاس پودولسکی شماره ۱۰ تیم ملی آلمان که در بازی مقابل صربستان یک پنالتی را از دست داد، گفت: من در بازی با استرالیا موقعیت مشابهی را به گل تبدیل کردم، اما یک روز شما قهرمان هستید و روز دیگر یک احمقید!

رونی بالاخره درگیری ایجاد کرد

وین رونی مهاجم تیم فوتبال انگلیس پس از تساوی برابر الجزایر بسیار عصبانی بود و با هواداران و خبرنگاران درگیری لفظی پیدا کرد.

اسپانیا با دو مهاجم بازی می‌کند

تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی با هندوراس با دو مهاجم به میدان می‌رود. سسک فابرگاس و فرناندو تورس، مهاجمان اسپانیا را در بازی شماره ۳۲ جام برابر هندوراس تشکیل می‌دهند.

شادی مردم الجزایر پس از متوقف کردن انگلیس

به دنبال کسب نتیجه مساوی تیم‌های ملی الجزایر و انگلیس، شهروندان الجزایری مقیم لندن و پاریس با ریختن به خیابان‌ها به جشن و شادی پرداختند.

دستگیری به جرم تماشای بازی‌های جام جهانی

بیش از ۳۰ نفر در منطقه آفگویه، منطقه ای در ۳۰ کیلومتری جنوب موگادیشو، پایتخت سومالی دستگیر شدند.جرم این افراد تماشای بازی‌های جام جهانی از طریق تلویزیون بوده است. شیخ یوسف ابوحمزه ، یکی از مسوولان این کشور گفت: آنها اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اند و از قانون عدم تماشای بازی‌های فوتبال اطاعت نکرده‌اند.!!