ذوب‌آهن و خلعتبری مثل استقلال و میداوودی

ذوب آهن در شرایطی بازی را با برد به پایان رساند که ۱۰ نفره شده بود، اما آنها برتیم احمدزاده سرمربی تیم پیکان قزوین که به‌شدت به عملکرد بازیکنان خود اعتراض می‌کرد، فائق آمدند. گل‌ها: محمدرضا خلعتبری(۱۳)،(۳۶) برای ذوب آهن، عباس‌فر(۳۳) برای پیکان

۶مرداد ۱۳۸۹،ورزشگاه فولاشهر، تماشاگر۱۰۰۰نفر

داور: سعیدبخشی‌زاده

اخطار: نورمحمدی، قاضی(ذوب آهن)، محسن ارزیانی(پیکان)

اخراج: مهدی رجب‌زاده

ذوب‌آهن: شهاب گردان، علی احمدی، فرشید طالبی، حسین ماهینی، محمدقاضی(۸۸ شاهین‌خیری)،‌ سینا عشوری، قاسم حدادی‌فر، مهدی رجب‌زاده، ایگور کاسترو(۷۲ مجید نورمحمدی)، اسماعیل فرهادی(۷۶ سیدمحمد‌حسینی)،‌ محمد خلعتبری

سرمربی: منصورابراهیم‌زاده

پیکان: ابراهیم میرزاپور،‌ جهانگیر عسگری

(۷۰ ناصر آذرکیوان)،‌ محمود پوراسدالله،‌ محسن ارزانی، صابر میرقربانی،‌ مجید خدابنده‌لو، علی قربانی، علیرضا عباس‌فرد، مصطفی صالحی‌نژاد (۲۰ روح‌الله سلطانی)، علی سلمانی (۶۴جونیور)

سرمربی: محمد احمدزاده

شرح گل‌ها:

۱ـ صفر(ذوب آهن): حرکت در عمق اسماعیل فرهادی با خطای ابراهیم میرزاپور روبه‌رو شد که محمدرضا خلعتبری با ضربه پنالتی در زاویه مخالف حرکت میرزاپور گل اول بازی را رقم زد.

۱ـ۱ (پیکان): سانتر بازیکن پیکان روی دروازه ذوب آهن با عبور از خط دفاعی سبزپوشان اصفهانی و ضربه تمام‌کننده سانترعباس‌فرد رسید و تک ضربه او بازی را به تساوی کشید.

۲ـ۱ (ذوب آهن): حرکات ترکیبی ذوب‌آهن با سانتر ایگور کاسترو به خلعتبری در عمق دفاع پیکان مهاجم ملی‌پوش ذوب آهن را در یک موقعیت ایده‌آل گلزنی قرارداد که خلعتبری این موقعیت را به گل تبدیل کرد.

اتفاق ویژه: مهدی رجب‌زاده پس از سه سال بار دیگر شماره ۳۰ تیمش را پوشید و بازوبند کاپیتانی تیمش را بست و از زمین مسابقه اخراج شد تا یک روز خاص در زندگی ورزشی‌اش شکل بگیرد.

همچنین مصطفی صالحی‌نژاد، کاپیتان اسبق تیم ذوب‌آهن اصفهان در این بازی در مقابل تیم سابق خود قرار گرفت؛ اما به دلیل مصدومیت در دقیقه ۲۱ جای خود را به روح‌ا... سلطانی داد و نتوانست در مقابل تیم سابق خود را نشان دهد.

بهترین بازیکن: محمدرضا خلعتبری، مهاجم شماره ۹ اصفهانی نشان داد باشگاه ذوب آهن بی‌جهت تمام تلاشش را برای حفظ او در فصل نقل و انتقالات به کار نگرفته است. در اولین بازی فصل، دو گل برای تیمش زد و علاوه بر سه امتیازی که برای تیمش گرفت برای آقای گلی لیگ برتر از هم اکنون خط و نشان کشید.