طومار حمایت باشگاه‌ها از حق پخش تلویزیونی

مدیران عامل باشگاه‌های فوتبال، طوماری در حمایت از افزایش حق پخش تلویزیونی امضا کردند. این طومار در پی سخنان علی کفاشیان، رییس مجمع، بابت افزایش حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها امضا شد. مدیران باشگاه‌ها برای معافیت از بخشی از درآمد مالیاتی نیز طوماری امضا کردند و خواستار این معافیت شدند.

تیم والیبال ایران در رده هجدهم جهان

طبق آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی والیبال، ایران بدون تغییر در رده هجدهم جهان قرار گرفت. براساس رده‌بندی فدراسیون بین‌المللی والیبال (fivb) به جز ایران که تغییر نداشت چین یک پله نزول، ژاپن دو پله نزول و کره جنوبی سه پله نزول داشتند.

ذوب‌آهن قهرمان مسابقات باشگاهی دوومیدانی شد

مرحله پایانی مسابقات باشگاهی دوومیدانی ایران عصر روز جمعه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور تیم‌هایی در ۲۲ ماده به کار خود پایان داد و در مجموع ۴ مرحله رقابت، ذوب‌آهن به عنوان قهرمانی دست یافت.

کسی نمی‌تواند به قضاوتم در دربی ایراد بگیرد

مسعود مرادی داور دربی شصت و نهم گفت: در فیلم بازی وقتی آن صحنه مشکوک را دیدم نتوانستم به طور کامل متقاعد بشوم که این صحنه گل بوده یا آفساید. این باز از معدود قضاوت‌های من بود که کسی نمی‌تواند در طول ۹۰ دقیقه به آن ایراد بگیرد.

دستمزد حامد حدادی به دلیل تاخیر کاهش می‌یابد

مسوولان باشگاه بسکتبال ممفیس گریزلیز در نظر دارند به دلیل تاخیر سه هفته‌ای از دستمزد حامداد حدادی، بازیکن‌ ایرانی تیمشان، کم کنند.

انصراف انگلیس از رقابت میزبانی جام‌جهانی ۲۰۲۲

انگلیس پیشنهاد خود برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ را پس گرفت. آنها شنیدند که آمریکا پیشنهاد میزبانی جام جهانی ۲۰۱۸ را پس گرفته است و به همین دلیل تمرکز خود را روی جام جهانی ۲۰۱۸ گذاشته‌اند.

دایی هم با مردود اعلام شدن گل استقلال اهواز قهرمان شد

علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: علی دایی یادش بیاید سالی که با سایپا قهرمان شد، با مردود شدن گل استقلال اهواز بود.

دورخیز فدرر برای یک فینال دیگر

راجر فدرر موفق شد روبین سادرلینگ، تنیسور شماره پنج جهان را در مرحله یک‌چهارم نهایی شانگهای مسترز با نتایج ۱-۶ و ۱-۶ شکست دهد.