مدیران به قهرمانان با یک چشم نگاه کنند

علیرضا کاظمی‌نژاد دارنده مدال طلای وزنه‌برداری المپیک نوجوانان جهان با بیان اینکه مسوولان به مدال‌آوران کشور توجهی نمی‌کنند، گفت: ورزشکاران نیاز به ایجاد انگیزه دارند. وی با بیان اینکه به من در تمام زمینه‌ها کم لطفی شده است، گفت: ‌خدا را شکر من در خانواده‌ای زندگی می‌کنم که از نظر مادی بی‌نیاز است و از هیچ کس انتظاری ندارم. تیراندازان اعزامی به گوانگجو مشخص شدند

بنا بر اعلام کمیته فنی فدراسیون تیراندازی اسامی ۲۴ تیرانداز اعزامی به شانزدهمین دوره‌ بازی‌های آسیایی در گوانگجو مشخص شد. از این تعداد ۱۱ تیرانداز خانم و ۱۳ تیرانداز آقا هستند که تهران را به مقصد گوانگجو ترک خواهند کرد.

تیم سرعت سنگ نوردی ایران چهارم جهان شد

تیم ملی سنگ نوردی کشورمان در رشته سرعت و در مسابقات جام‌جهانی چین برای نخستین بار جایگاه چهارم جهان را از آن خود کرد.

راهیابی مهرابی به جمع ۸ بدمینتون باز برتر

بدمینتون باز ملی پوش کشورمان در رقابت‌های بین‌المللی دومینیکن به جمع هشت بدمینتون باز برتر راه یافت.کاوه مهرابی در مرحله یک هشتم پایانی موفق شد ‌هاوارد شو بدمینتون باز چینی الاصل آمریکا را ۲ به صفر شکست دهد و به دور یک چهارم پایانی راه یابد.

مسابقات انتخابی تیم ملی «فوتبال‌دستی» برگزار شد

رقابت‌های انتخابی تیم ملی «فوتبال دستی» برای شرکت در مسابقات جهانی فرانسه در اصفهان برگزار شد و طی آن سه نفر باقیمانده برای حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

سفر شمشیربازان ایران به فرانسه

تیم‌های ملی شمشیربازی ایران سه شنبه ۱۱آبان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که در فرانسه برگزار می‌شود عازم این کشور می‌شوند.

آغاز مسابقات پرورش اندام جهان با حضور ایران

تیم ملی پرورش اندام ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در هند به مصاف رقبا می‌رود. این مسابقات با حضور نمایندگان ۳۰ کشور تا ۱۰ آبان در شهر واراناسی هند آغاز می‌شود و تیم کشورمان که قهرمان دوره گذشته است، با ۹ورزشکار در این رقابت‌ها حضور یافته است.

اعلام ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای گوانگجو

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو اعلام شد. تیم ملی کشتی فرنگی با تغییر در سه وزن به بازی‌های آسیایی گوانگجو می‌رود.