گروه ورزش- عزیز محمدی گفت: بیشترین امتیاز منفی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران مربوط به ضعف امکانات در ورزشگاه‌ها است. رییس سازمان لیگ فوتبال حرفه‌ای در مورد ایرادهایی که به ورزشگاه اکباتان تهران برای برگزاری مسابقات لیگ گرفته می‌شود، عنوان کرد: در نشستی که با مدیران باشگاه‌ها و در حضور رییس محترم سازمان تربیت بدنی داشتیم به موضوع ضعف امکانات در ورزشگاه‌ها تاکید کردیم و از آنها خواستیم که با همکاری ادارات کل تربیت بدنی و شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی هر چه سریع‌تر ورزشگاه‌ها مجهز شود.

وی ادامه داد: AFC بیشترین ایراد را از ورزشگاه‌ها گرفته و امتیاز‌های منفی داده شده به فوتبال ایران مربوط به ورزشگاه‌ها است، اینکه راه‌های ورود و خروج تیم‌ها، خبرنگاران و تماشاگران نباید یکی باشد، جایگاه خبرنگاران باید تجهیز شود، اتاق دوپینگ باید مجهز باشد و ورزشگاه‌ها باید اتاق کار برای خبرنگاران (مدیا سنتر) داشته باشند تا نمایندگان رسانه‌های گروهی بتوانند پس از پایان مسابقه گزارش‌ها و عکس‌های خود را ارسال کنند.

رییس سازمان لیگ با اشاره به سه ورزشگاه‌ در ایران تاکید کرد: تمامی ورزشگاه‌ها باید این امکانات را داشته باشند و از سویی دیگر سه ورزشگاه اکباتان تهران، تختی انزلی و فولاد شهر اصفهان نیز باید به طور کامل تجهیز شوند.

محمدی در مورد سهمیه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تعداد سهمیه‌های ایران (۴ تیم) در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده به احتمال فراوان تغییر نخواهد کرد و مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان نیز روز ۱۶ آذر انجام خواهد شد.