بازگشت علی پروین به فوتبال

گروه ورزش - علی پروین به عنوان رییس سازمان فوتبال استیل آذین انتخاب شد و از دیروز با اختیار تام عملکرد کادرفنی و بازیکنان این تیم را تحت نظر گرفت. رییس سازمان فوتبال استیل‌آذین گفت: اختیارات من در زمین چمن است و تغییر کادر فنی و سرپرست بر عهده من خواهد بود و در مجموع هر کاری که دلم بخواهد انجام می‌دهم! وی با اشاره به اینکه امور هیات مدیره به وی مربوط نمی‌شود و اختیارات کامل زمین چمن و تیم برعهده وی است؛ افزود: در حال حاضر کادر فنی فعلی به کارش ادامه می‌دهد، اما صددرصد احتمال تغییرات هم وجود دارد باید با کادر فنی که از شاگردان خوب من بوده‌اند صحبت کنم و بدانم بیماری تیم چیست و بعد از آن در مورد تغییرات تصمیم‌گیری می‌کنم. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: روی نیمکت نمی‌آیم، اما احتمال دارد اینجا و در زمین چمن تیم را تمرین دهم. البته ممکن است با حضور من شرایط بدتر شود، اما تلاشمان را می‌کنیم این اتفاق نیفتد. پروین در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که این سمت را در استیل‌آذین پذیرفته است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ جلسه با حسین هدایتی مالک باشگاه در این خصوص داشتیم و قرار شد به عنوان برادر بزرگتر نه به هیچ عنوان دیگری که شما فکر می‌کنید و مطرح شده به تیم برگردم. من دنبال پست و مقام نیستم، اما آمده‌ام کاری را که می‌توانم انجام دهم. خبرنگار دیگری پرسید یعنی در حال حاضر هیچ تغییری در کادر فنی ایجاد نمی‌شود، وی در این خصوص تصریح کرد: ممکن است یک اتفاقاتی بیفتد، ولی فعلا نه. باید با کادر فنی و بازیکنان جلسه بگذارم و ببینم ایرادات کجا است و آنها را برطرف کرد.

وی در مورد جذب بازیکنان جدید هم گفت: صددرصد دو مدافع وسط می‌گیریم و در پست های دیگر هم در صورت نیاز بازیکن جذب خواهیم کرد.

پروین در مورد مشکلات مالی استیل‌آذین تاکید کرد: باشگاه مشکل مالی ندارد تنها یک مقدار رفاقت بین بازیکنان کم است امیدوارم با آمدن من رفاقت بین بازیکنان بیشتر شود. رییس سازمان فوتبال استیل آذین در پایان گفت: هر کسی را برای جایی ساخته‌اند من نمی‌توانم به هیات مدیره بروم کار من آن نیست من در زمین چمن اختیار کامل دارم و کار من همین است.