سومین مدال طلای ایران در گوانگجو

در اولین روز مسابقات آسیایی پارا المپیک که در گوانگجو چین برگزار می‌شود، کاروان کشورمان صاحب سه مدال طلا شد. شاهین ایزدیار در ماده‌ شنای ۱۰۰ متر آزاد‌، وحید کشت کار در ماده شنای ۴۰۰ متر آزاد و رمضان صالح‌نژاد در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر مدال طلا کسب کردند. رقابت شانه به شانه مسی و رونالدو

در پایان هفته پانزدهم رقابت‌های دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) لیونل مسی از بارسلونا و کریستیانو رونالدو از رئال مادرید با هفده گل در صدر جدول برترین گلزنان این رقابت‌ها قرار دارند.

آغاز چهارمین دوره مربیگری اهداف پروازی

چهارمین دوره مربیگری اهداف پروازی درجه C آسیا به میزبانی ایران از دیروز آغاز شد. این دوره آموزشی به مدت یک هفته و با حضور ۳ شرکت کننده خارجی و ۱۱ مربی داخلی آغاز شد.

بازیکن نیجریه‌ای در زمین فوتبال جان باخت

«اما اوگولی»، مدافع تیم فوتبال «اوژن بویز» نیجریه روز یکشنبه در حین انجام بازی جان خود را از دست داد. این بازیکن ۲۱ ساله در نیمه نخست به یک باره به زمین افتاد و در راه رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد.

کسب سه مدال برنز کاروان ایران در گوانگجو

در اولین روز مسابقات آسیایی پارا المپیک در شنای ۱۰۰ متر علی نیکو حسین‌آبادی‌، در رشته تیراندازی بانوان سیده اعظم رضایی و در رشته شنای ۱۰۰ متر آزاد وحید کشت‌کار نشان برنز این مسابقات را به دست آوردند.

جلسه کاشانی و کریم باقری

کریم باقری در تماسی تلفنی با حبیب کاشانی درباره آخرین وضعیت خود با وی گفت‌‌و‌گو کرد. در این گفت‌و‌گوی تلفنی قرار شد کاپیتان سرخپوشان، با حضور در باشگاه پرسپولیس در جلسه‌ای با حبیب کاشانی، وضعیت نهایی‌اش با باشگاه را مشخص کند.