۵ گل، هدیه سال نو بارسا به طرفدارانش

دربی شهر بارسلونا که میان تیم‌های همشهری بارسلونا واسپانیول برگزارشد با برتری پر گل ۵ بر یک شاگردان گواردیولا به پایان رسید، با این حال لیونل مسی در جشنواره گل تیمش سهمی نداشت. این آخرین بازی آبی و اناری‌ها در سال ۲۰۱۰ بود. کاشانی: وضعیت پرسپولیس بحرانی نیست

با وجود شکست‌های متوالی پرسپولیس در لیگ برتر، حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است که تیمش در وضعیت بحرانی قرار ندارد.

محکومیت چهل میلیون تومانی عمران‌زاده

باشگاه پاس همدان اعلام کرد به دنبال شکایت مطالبه وجه باشگاه پاس همدان از «حنیف عمران‌زاده» بازیکن کنونی استقلال تهران، وی با رای کمیته انضباطی فدراسیون به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال به حساب باشگاه پاس محکوم شد.

مهاجم جوان ژاپنی در آرسنال

باشگاه آرسنال اعلام کرد که ریو میایچی، مهاجم ۱۸ ساله ژاپنی را در بازار نقل و انتقالات زمستانی به خدمت خواهند گرفت. ریو میایچی که در تیم دبیرستان چوکودای چوکو بازی می‌کند، بعد از پایان رقابت‌های دبیرستان‌های ژاپن به تیم لندنی خواهد پیوست.

دیدار چلسی - منچستریونایتد به تعویق افتاد

دیدار حساس تیم‌های فوتبال چلسی مدافع عنوان قهرمانی و منچستریونایتد صدرنشین جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس که قراربود دیروز برگزارشود؛ به دلیل بارش سنگین برف به زمان دیگری موکول شد.

پایان اعتصاب در استقلال اهواز

بازیکنان استقلال اهواز به دلیل پرداخت نشدن مطالبشان یک هفته بود که تمرین نمی‌کردند، اما با دریافت مقداری از طلب‌شان، از روز شنبه به تمرینات بازگشتند.

قرارداد نویدکیا با سپاهان تمدید می‌شود

مسوولان باشگاه سپاهان در صدد تمدید قرارداد محرم نویدکیا کاپیتان این تیم هستند. محرم در سال‌های اخیر جزو بازیکنان تاثیرگذار این تیم اصفهانی بوده که البته مصدومیت‌های پی ‌در پی هیچ وقت این اجازه را به او نداد تا در رده باشگاهی و ملی به آنچه که می‌خواهد برسد.

هزینه تراکتورسازی، هر ماه ۶۰ میلیون تومان

جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: هزینه‌های جاری تیم تراکتورسازی در هر ماه ۶۰ میلیون تومان است.