حاضرم 100 میلیارد تومان برای راه‌اندازی شبکه ورزش بپردازم!

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه نباید تنها مسابقات تیم‌های استقلال و پرسپولیس پخش شود، گفت: حاضرم برای راه‌اندازی شبکه ورزش ۱۰۰ میلیارد تومان بپردازم. علی فتح‌الله‌زاده در حاشیه یازدهمین مجمع عمومی‌اتحادیه فوتبال باشگاه‌های کشور ضمن بیان مطلب فوق گفت: جوان‌های فوتبال‌دوست دوست دارند همه بازی‌ها را ببینند و تنها نباید بازی استقلال و پرسپولیس به صورت زنده از تلویزیون پخش شود، من خودم همیشه تمام بازی‌ها را نگاه می‌کنم، من که این گونه باشم شما ببینید جوانان چقدر علاقه‌مند هستند.

وی اضافه کرد: ما به عنوان مسوولان در باشگاه‌ها درگیر مسائل اجرایی هستیم و بهتر است اتحادیه فوتبال در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من حاضرم ۱۰۰ میلیارد تومان برای تاسیس شبکه ورزش بدهم تا همه بازی‌ها و مسابقات در آن به صورت زنده پخش شود، البته دنبال مسائل سیاسی نیستم و تنها می‌خواهم با این کار به علاقه‌مندان در فوتبال کمک کنم. حتی حاضریم از صدا و سیما ناظری برای ما گذاشته شود زیرا هدف ما تنها خدمت به ورزش فوتبال است.

فتح‌الله‌زاده در پایان گفت: ارگانی مثل سازمان ملی جوانان ۶۰ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد که جوانان را جذب کند، اما برای جوانان کار لازم را انجام نمی‌دهد. اما فوتبال دارد جوانان را جذب می‌کند.