مدیرروستا گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید

از راهروهای فدراسیون خبر می‌رسد اصغر مدیرروستا اصلی‌ترین گزینه برای سرمربیگری تیم امید است. شنیده می‌شود صحبت‌های مقدماتی با مدیرروستا انجام شده تا مربی سابق پاس سرمربیگری تیم امید را در مسابقات مقدماتی المپیک برعهده بگیرد.

احتمال جدایی نکونام از اوساسونا

احتمال جدایی جواد نکونام از تیم اوساسونای اسپانیا در ژانویه وجود دارد. چندماه پیش سران باشگاه اوساسونا، پیشنهاد تمدید دوساله‌ای را به نکونام ارائه کردند، ولی دستمزد پیشنهادی در این قرارداد کمتر از دستمزد کنونی نکونام بود. مدیر برنامه‌های نکونام این پیشنهاد را رد کرد.

لئوناردو تا سال ۲۰۱۲ مربی اینتر شد

اینتر، قهرمان اروپا و ایتالیا لئوناردو را به عنوان مربی خود برگزید. طبق قرارداد دو طرف، لئوناردو تا ژوئن ۲۰۱۲ عهده‌دار این سمت خواهد بود.

عزیز محمدی رییس اتحادیه فوتبال شد

در مجمع عمومی‌اتحادیه مدیران باشگاه‌های فوتبال ایران قرار بود انتخابات ریاست و دبیرکلی برگزار شود که این اتفاق افتاد و عزیز محمدی رییس کنونی سازمان لیگ برتر به عنوان رییس جدید اتحادیه جایگزین مصطفی آجرلو شد.

شینجی کاگاوا در فهرست خرید رئال مادرید روزنامه‌ مارکای اسپانیا از علاقه‌ مورینیو برای حضور شینجی کاگاوا،‌ بازیکن ۲۱ ساله‌ تیم ملی فوتبال ژاپن در تیم رئال مادرید خبر داد. شینجی کاگاوا هم اکنون در تیم بورسیا دورتموند در بوندسلیگا توپ می‌زند.

۱۶ دی پرسپولیس - اینتراخت فرانکفورت

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس جهت حضور در تورنمنت چهار جانبه آنتالیا، دوشنبه ۱۳ دی ماه عازم ترکیه می‌شود. تیم پرسپولیس در اولین بازی در برابر اینتراخت فرانکفورت صف‌آرایی می‌کند.

اعلام دیدار چلسی و منچستریونایتد

دیدار چلسی و منچستریونایتد در لیگ برتر که قرار بود آخر هفته گذشته برگزار شود به ۱ مارس موکول شد.

در جام ملت‌های آسیا دغدغه منچستر را دارم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی گفت: در زمانی که در بازی‌های جام ملت‌های آسیا هستم، دغدغه منچستریونایتد را دارم. پارک جی‌سونگ قرار است در رقابت‌های جام‌ملت‌های آسیا که در ژانویه در دوحه قطر انجام می‌شود، تیمش را همراهی کند.