محمد خاک‌کار سرپرست مجموعه ورزشی آزادی شد

به دنبال استعفای حسن ضیاءآذری از ریاست مجموعه ورزشی آزادی تهران، محمد خاک کار به عنوان سرپرست جدید این مجموعه منصوب شد. تهران قهرمان مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان ایران

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان ایران یادواره مرحوم سید محمد طباطبایی با شرکت ۲۱۳ کشتی گیر طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲ و ۳ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در پایان تیم تهران الف با کسب ۵۹ امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت.

ذوب‌آهن صدرنشین مسابقات شمشیربازی کشور

در پایان هفته دوم هفتمین دوره مسابقات شمشیربازی باشگاه‏های کشور به میزبانی تیم صنایع و معادن زنجان، تیم ذوب‌آهن اصفهان در مجموعه سه اسلحه صدرنشین شد.

بررسی عملکرد جودو و ژیمناستیک

حمید سجادی معاون امور ورزش سازمان تربیت بدنی از آغاز بررسی کارشناسی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی حاضر در بازی‌های آسیایی خبر داد.

حقوق‌های جدید برای قهرمانان ورزشی

تمامی قهرمانان ورزشی از سال آینده حقوق‌های جدید دریافت می‌کنند.

با تغییر در آیین‌نامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی تمامی مدال‌آوران از سال بعد حقوق‌هایی به مراتب بیشتر از قبل دریافت خواهند کرد. حقوق مدال‌آوران المپیکی از مهرماه امسال اصلاح و از ۴ تا ۸ برابر شده است.

نماینده ایران حریف خود را شکست داد

در نخستین دیدار مسابقات واترپلو ۲۰۱۰ قهرمانی باشگاه‎های آسیا که در استخر مجموعه ورزشی آزادی تهران جریان دارد، تیم نفت و گاز امیدیه در مصاف با العربیه کویت به برتری ۸ بر ۷ دست یافت.

تعیین میزبان بسکتبال جام ملت‌های آسیا

میزبان رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا تا ۱۰ روز دیگر قطعی خواهد شد. این مسابقات اواخر تابستان به میزبانی لبنان یا چین برگزار خواهد شد و قهرمان آسیا مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۲ لندن را نیز از آن خود خواهد کرد.

پرونده سعید علی حسینی هنوز بسته نشده است

پرونده سعید علی حسینی هنوز بسته نشده و امید می‌رود که برخلاف اعلام فدراسیون وزنه‌برداری این قهرمان بتواند از اتهام دوپینگ مبرا شود.