سعید درخشنده، دبیر فدراسیون والیبال گفت:۲۴ بهمن‌ماه جلسه کنفدراسیون والیبال آسیا برگزار خواهد شد و در آن جلسه نماینده‌های ایرانی بحث میزبانی شهرهای ارومیه و تبریز را مطرح خواهند کرد، تا منتظر تایید مسوولان آسیایی باشند. ممکن است برخی موارد از قبیل سقوط هواپیما باعث شود موضوع میزبانی مورد قبول آسیایی‌ها قرار نگیرد. بارگاس یوسا عضو افتخاری یک باشگاه فوتبال

ماریو بارگاس یوسا، برنده جایزه نوبل ادبیات سال ۲۰۱۰ عضو افتخاری باشگاه یونیورسیتاریودِ دپورتز کشور پرو می‌شود.

ترکی دیدار ژاپن و سوریه را سوت می‌زند

محسن ترکی که به عنوان داور ذخیره راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شده بود، قرار است روز ۲۳ دی ماه دیدار تیم‌های ژاپن و سوریه را سوت بزند.

رشته ورزشی گلف هم دارای لیگ می‌شود

اولین دوره مسابقات لیگ گلف کشور در قالب ۱۰ تیم در سه گروه سوپر لیگ، دسته یک و دسته دوم از سال آینده در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود.

رونالدینیو به تیم فوتبال «فلامنگو» پیوست

رونالدینیو بازیکن ۳۰ ساله که با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۰۲ به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کرد، قراردادی سه و نیم ساله با حقوق ماهانه ۹۰۰ هزار دلار با فلامنگوی برزیل منعقد کرد.

مهرام امروز به مصاف تیم میزبان می‎رود

تیم مهرام، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا، امروز نخستین دیدار خود در این رقابت‎ها را مقابل دانشگاه اردن، نماینده کشور میزبان برگزار خواهد کرد.

امیدوارم با ایران بازی نکنیم

پارک جی سونگ، کاپیتان تیم فوتبال کره جنوبی ابراز امیدواری کرد که تیمش در مرحله حذفی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با ایران روبه‌رو نشود.

فراخوان فدراسیون قایقرانی به دوقلوها

آکادمی ملی قایقرانی با همکاری هیات‌های استانی، ۱۵ بهمن تا ۲۸ اسفند ماه دوقلوهای دختر و پسر۱۱ تا ۱۴ سال را که دارای شرایط مناسب باشند، شناسایی می‌کند.

مسابقات لیگ برتر والیبال مردان

هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، امروز با هشت دیدار پیگیری می‌شود و در مهم‌ترین بازی‌ها سایپا به مصاف داماش گیلان و پیکان به دیدار کاله آمل می‌رود.