آیا علی کریمی‌به لیگ آمریکا می‌رود؟
پس از جدایی علی کریمی‌از استیل‌آذین‌، هر روز اخبار جدیدی در مورد این بازیکن مطرح می‌شود.

او در حالی از استیل‌آذین جدا شده که به دلیل بازی کردن در رقابت‌های لیگ برتر نمی‌تواند در دیگر تیم‌های لیگ برتری بازی کند. حالا به تازگی شایعه حضور او در لیگ آمریکا مطرح شده و باید دید که این شایعه رنگ حقیقت به خود می‌گیرد یا این که باز هم از سوی کریمی‌ و اطرافیانش تکذیب می‌شود.

عبداللطیف به رکورد دایی رسید
اسماعیل عبداللطیف، مهاجم 24 ساله تیم ملی بحرین، در بازی با هند که 5 بر 2 به پایان رسید‏، چهار گل زد تا با رکورد علی دایی مساوی کند. علی دایی در جام‌ملت‌های آسیای سال 1996 در مرحله یک چهارم نهایی توانسته بود به کره‌جنوبی در یک نیمه از بازی 4 گل بزند. بدین ترتیب عبداللطیف دومین بازیکنی نام گرفت که رکورد 4 گل در یک بازی را در این مسابقات دارد.

توافق 2 میلیون دلاری فدراسیون با سازمان
مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی کشورمان توافق کردند تا مبلغ ۲ میلیون دلار برای جذب سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال هزینه کنند. بحث انتخاب سرمربی خارجی از مدتی قبل در بین فدراسیون و حتی سازمان تربیت بدنی مطرح بود و قرار است تا پایان جام ملت‌های آسیا تکلیف سرمربی خارجی روشن شود. براساس این گزارش قرار است این مبلغ از سوی فدراسیون به سرمربی جدید خارجی پرداخت شود و البته قسمتی از این مبلغ را سازمان تربیت بدنی تقبل کند.

گیگز مقابل تاتنهام ۶۰۰ تایی می‌‌شود
بازیکن ولزی تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار امروز مقابل تاتنهام‌هاتسپرز رکورد تازه‌ای خلق می‌کند.رایان گیگز که از سال 1990 در خدمت شیاطین سرخ است، در صورتی که در این پیکار، مورد نظر سرآلکس فرگوسن، سرمربی اسکاتلندی تیمش باشد و بخت حضور در میدان را بیابد، به حدنصاب 600 بازی در لیگ برتر خواهد رسید.

سه خارجی زیر ذره‌‌‌بین دایی
باشگاه پرسپولیس سه بازیکن حاضر در جام ملت‌های آسیا را زیر نظر دارد. در حال حاضر باشگاه پرسپولیس عملکرد سه بازیکن از تیم‌های ملی سه کشور کویت، عراق و سوریه را زیر نظر دارد.