آغاز ثبت‎نام از کاندیداهای فدراسیون والیبال
از دیروز ثبت نام از کاندیداهای حضور در مجمع انتخابات فدراسیون والیبال به طور رسمی آغاز شده است.

افراد متقاضی حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون والیبال تا 10 روز آینده فرصت دارند با حضور در محل این فدراسیون آمادگی خود را به طور رسمی اعلام کنند. در حال حاضر محمدرضا داورزنی، ریاست فدراسیون والیبال را برعهده دارد که البته حدود پنج ماه از پایان ریاست چهارساله وی می‎گذرد.

کمانداران تهران قهرمان رشته کامپوند شدند
رقابت‌های قهرمانی و انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته ریکرو و در دو بخش زنان و مردان به میزبانی تهران برگزار شد و در پایان تیم استان تهران در بخش تیمی به عنوان قهرمانی دست یافت. تیم مردان استان تهران با کسب 225 امتیاز و همچنین در بخش زنان، تیم تهران با 216 امتیاز در رده اول قرار گرفتند.


صدور کارت بیمه ورزشی سال ۹۰ از ۱۵ اسفند
داود آزادبخت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: به منظور تسهیل ارائه خدمات به جامعه ورزشی کشور، کارت بیمه ورزشی سال 90 از 15 اسفند ماه سال جاری صادر می‌شود. در این رابطه تا 20 بهمن ماه امسال اقدام لازم جهت صدور کارت های بیمه ورزشی سال 90 انجام می‌شود تا در نهایت از 15 اسفند ماه کار عضوپذیری در سراسر کشور آغاز شود.

مهرام مغلوب نماینده لبنان شد
دیدار تیم‏های مهرام ایران و شانویل لبنان در چارچوب روز سوم مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا در گروه B جمعه شب در امان اردن برگزار شد که طی آن نماینده کشورمان با نتیجه ۸۱ بر ۸۶ مغلوب شد. در دیگر دیدار جمعه شب دهوک عراق با نتیجه ۷۷ بر ۷۸ مغلوب الجیش سوریه شد. در پایان این رقابت‎ در گروه B چهار تیم برتر به مرحله دوم این مسابقات صعود می‌کنند.

شرایط تمرین رکابزنان ایده‌آل نیست
علی زنگی آبادی، رییس فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال تغییرات آب و هوایی در سطح کشور و برهم ریختن برنامه تمرین ملی پوشان گفت: شرایط تمرین رکابزنان پیش از رقابت‌های قهرمانی آسیا ایده‌آل نیست.