هاوارد وب بهترین داور سال2010
داور فینال جام‌جهانی به عنوان بهترین داور سال ۲۰۱۰ انتخاب شد.

فدراسیون جهانی آمار و تاریخ فوتبال رده‌بندی برترین داوران جهان در سال 2010 را منتشر کرد که در آن «هاوارد وب» از انگلیس که فینال جام‌جهانی آفریقای جنوبی را نیز سوت زد، با کسب 189 امتیاز بهترین داور جهان شد. «روشن ایرماتوف» ازبکستانی با 128 امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و «ماسیمو بوساکا» از سوئیس با 90 امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

پایان کار ترکی در جام ملت‌های آسیا
دو داور بین‌المللی فوتبال ایران در پایان هفته به ایران بازمی‌گردند. محسن ترکی و علیرضا فغانی به همراه والنتین کوالاکو از ازبکستان و عبدالله بالید از قطر که به عنوان داور ذخیره در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند، روز پنج‌شنبه کارشان در این مسابقات تمام می‌شود و از اردوی داوران خارج خواهند شد.

ازبکستان و قطر صعود کردند
با نتایجی که در دیدارهای یکشنبه شب مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۱۱ آسیا رقم خورد ازبکستان و قطر به عنوان تیم‌های برتر گروه A جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها را به دست آوردند. براین اساس تیم ملی فوتبال قطر به مصاف تیم کویت رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و دو تیم چین و ازبکستان هم به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رسیدند.

قطبی می‌تواند یکی از گزینه‌ها باشد
علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال به دنبال انتخاب مربی سطح بالا برای تیم ملی است، گفت: در صورت قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت‌ها، قطبی نیز در میان این گزینه‌ها قرار می‌گیرد. وی افزود: برای حضور در جام‌جهانی به دنبال مربی با نمره بیست هستیم.

ژاپن را برای جبران آبرو می‌بریم
ناصرالجوهر مربی تیم ملی عربستان گفت: ما در بازی آخر که مقابل ژاپن است همه تلاشمان را به کار می‌بندیم تا آبرو؛ شخصیت، نام و اعتبار فوتبال عربستان در آسیا را حفظ کنیم.