سپاهان و استقلال به دنبال پیروزی

گروه ورزش- هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا امروز با انجام دو بازی برای نمایندگان ایران آغاز خواهد شد. تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال امروز در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

سپاهانی‌ها که در گروه A حضور دارند در دیدار اول خود یک برد شیرین و ارزشمند را مقابل الهلال در عربستان به دست آوردند و اکنون پس از کسب نتایج خوب در لیگ برتر به دنبال دومین پیروزی خود در آسیا هستند. الجزیره نیز در بازی قبل خود با اینکه در خانه برابر الغرافه قطر موفق به خلق موقعیت‌های گلزنی فراوان شد، اما نتوانست از آنها بهره لازم را ببرد تا تساوی حاصل کار دو تیم شود. این مسابقه از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار این گروه الغرافه قطر میزبان الهلال عربستان است.

اما استقلال که فرصت کسب یک سه امتیاز خوب خانگی را در اولین دیدار خود مقابل السد قطر از دست داد باید در دومین دیدار خود امشب در خانه النصر عربستان به میدان برود. کاروان آبی‌پوشان همانند ذوب‌آهنی‌ها، سپاهانی‌ها و پرسپولیسی‌ها در هنگام ورود به عربستان انگشت نگاری شدند و به نظر می‌رسد این موضوع خارج از عرف ورزش، رویه جدید سعودی‌ها است.

شاگردان پرویز مظلومی که از دو بازی گذشته خود در لیگ تنها دو امتیاز به دست آورده‌اند با تمامی نفرات به عربستان رفتند و تنها محسن یوسفی است که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند استقلال را در این بازی همراهی کند. البته به غیر از یوسفی، مجتبی جباری و بیژن کوشکی هم بنا به تصمیم باشگاه در این سفر آبی‌های ایران را همراهی نکرده‌اند. این بازی از ساعت ۲۱ و در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد.