ماهواره به فضا می‌فرستیم، اما نمی‌توانیم مربی انتخاب کنیم!

مدیرعامل باشگاه راه‌‌آهن گفت: ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم، پس چطور نمی‌توانیم سرمربی انتخاب کنیم. پانزدهمین نشست کافه فوتبال روز یکشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد. در این نشست که عزیز محمدی، محمد انصاری فرد، دادرس، لطیفی، نوریان، درودگر، رضا رجبی، خسروی، نراقی، ترابیان، مومنی، مژدهی، ماجدی، منوچهر احمدی، اکبر محمدی، پرورش‌خواه و محمد حسین ضیایی حضور داشتند، حاضران به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

موضوع جلسه بررسی عملکرد تیم‌های ملی فوتبال در سال ۸۹ بود که البته حاضران به موارد دیگری نیز اشاره کردند.

در ابتدا عزیز محمدی رییس سازمان لیگ برتر درباره خرید ساختمان سازمان لیگ توضیحاتی ارائه و از برنامه‌ریزی و نحوه اجرای مسابقات صحبت کرد. محمدی گفت:‌ برای تقویم سال آینده از باشگاه‌ها خواسته‌ایم نظرات خود را تا ۲۵ اسفند به ما ارائه کنند.

در ادامه محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه راه‌آهن صحبت‌هایی را درباره فوتبال ایران مطرح کرد و گفت: فوتبال ما پتانسیل بالایی دارد، اما در عرصه ملی نتوانسته‌ایم موفق شویم. لیگ ایران قدرتمند است و کم بودن فاصله بین صدرنشینان و قعرنشینان نشان‌دهنده پویایی لیگ ایران است. وی ادامه داد: با این حال ورزشگاه‌های ما هر روز خالی‌تر می‌شود؛ چرا که مردم می‌بینند روند مدیریت فوتبال خوب نیست، یک مربی را برکنار می‌کنند بدون اینکه برای او جانشینی داشته باشند. انصاری فرد با اشاره به وضعیت تیم امید در دو دیدار برابر قرقیزستان تصریح کرد: مگر می‌شود تیم امید در چنین مسابقه رسمی مربی نداشته باشد، این کار چه توجیهی دارد. ما ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم پس چطور نمی‌توانیم سرمربی انتخاب کنیم. وی با بیان اینکه در دوران مدیریتش در پرسپولیس با چند مربی خارجی صحبت کرده، گفت: یکی از دلایل نیامدن کرش به ایران این است که سم‌پاشی می‌کنند و می‌گویند در ایران ثباتی وجود ندارد.