گلزنی نکونام در شب توقف بارسلونا

گروه ورزش- هفته بیست و هشتم رقابت‌های فوتبال باشگاه‌های اسپانیا با پیروزی اوساسونا و توقف بارسلونا پیگیری شد. در مهم‌ترین بازی یکشنبه شب تیم صدرنشین بارسلونا در ورزشگاه «رامون سانچز پیسخوان» به مصاف سویا رفت و با نتیجه ۱-۱ برابر میزبان آندلوسی خود متوقف شد.

در این دیدار ابتدا بارسا با گلزنی بویان کرکیچ در دقیقه ۳۰ از حریف پیش افتاد، اما خسوس ناواس در دقیقه ۴۹ گل تساوی‌بخش را وارد دروازه ویکتور والدز کرد تا آبی و اناری پوشان ۲ امتیاز حساس را از دست بدهند.

دراین بازی تیم سویا یک بازی خشن و پربرخورد را ارائه داد و چندبازیکن تیم بارسلونا را با مصدومیت مواجه کرد.

تیم پپ گواردیولا با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و با ۵ امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید همچنان در صدر قرار دارد.

در دیگر بازی حساس این شب تیم اوساسونا به لطف درخشش جواد نکونام ۳-۱ بر میهمانش راسینگ سانتاندر غلبه کرد و با ۳۲ امتیاز به مکان دوازدهم صعود نمود.

در این دیدار که نکونام ۹۰ دقیقه در میدان حاضر بود و یک اخطار نیز گرفت، موفق شد گل دوم تیمش را در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. دیگر گل های اوساسونا را نیز «سولا» در دقیقه ۱۹ و «سوریانو» در دقیقه ۴۹ وارد دروازه حریف کردند. برای میهمان نیز «روزنبرگ» در دقیقه ۵۵ موفق به گلزنی شد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که اوساسونا از دقیقه ۸۰ به دنبال اخراج سوریانو ۱۰ نفره به کار ادامه داد. مسعود شجاعی دیگر بازیکن ایرانی این تیم دیشب به میدان نرفت و نیمکت‌نشین بود.