رییس جدید برای روابط عمومی فدراسیون فوتبال!
مهدی خورشیدی‌آزاد، داماد و مشاور نهاد ریاست‌جمهوری و دبیر شورای مشاوران جوان احمدی‌نژاد به زودی در فدراسیون فوتبال مستقر خواهد شد.

بر اساس گزارش سایت تابناک، او که هفته قبل برای دیدار با مسوولان فدراسیون فوتبال به خیابان سئول و ساختمان‌این فدراسیون رفته بود، شنیده می‌شود که به زودی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می‌شود. این اخبار در حالی در راهروهای فدراسیون پیچیده که قرار جلسه با خورشیدی هم توسط یکی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال هماهنگ شده بود.

مسی مصدوم شد
مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در جریان دیدار برابر سویا مصدوم شد.لیونل مسی در جریان بازی تیمش برابر سویا که به تساوی یک بر یک ختم شد از ناحیه زانوی پای راست آسیب دید و نتوانست به راحتی به بازی خود ادامه دهد. از دید پزشک ارشد بارسلونا مسی به معاینه بیشتری نیاز دارد، ولی تجویز استراحت یک هفته‌ای برای او قطعی است. مسی شاید به همین بهانه برای بازی در ترکیب آرژانتین مجوز استراحت داشته باشد و خاک اسپانیا را ترک نکند.

مرادی ناظر نخبه داوری شد
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال‌ایران از پیوستن مسعود مرادی به گروه نخبه‌های ناظرین داوری ۲۰۱۱ آسیا خبر داد. در‌این نامه آمده است بر اساس ارزیابی سطح شایستگی و عملکرد فنی مسعود مرادی در طول سمینار آموزشی مدرسین و ناظرین نخبه داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا، ‌ایشان به عنوان ناظر نخبه آسیا انتخاب شدند .مسعود مرادی در پایان سال ۲۰۱۰ میلادی (۱۲ دی ماه امسال) از قضاوت‌های بین‌المللی بازنشسته شد.