رکوردشکنی ایرانی‌ها در شمشیربازی آسیا
ورزشکاران جوان ایرانی با کسب ۶ مدال، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا را به پایان رساندند.

تیم شمشیربازی نوجوانان ایران در این مسابقات صاحب سه مدال شامل یک نقره و 2 برنز شد که نخستین بار تیم دختران کشورمان صاحب مدال در قاره آسیا شدند. در رده سنی جوانان هم تیم ایران صاحب سه مدال برنز شد که تیم اسلحه آپه دختران ایران نخستین بار بعد از 37 سال صاحب یک مدال آسیایی شده است.

پتروشیمی تبریز قهرمان شد
مرحله ششم و آخر تور بین‌المللی دوچرخه سواری «جلاجاه» مالزی با قهرمانی تیم پتروشیمی تبریز و کسب پیراهن طلایی توسط مهدی سهرابی برگزار شد. مرحله ششم و آخر از تور بین‌المللی جلاجاه مالزی روز دوشنبه در مسیر ۱/۱۷۵ کیلومتری بائوکاوس - دانشگاه اسلامی ساینس مالزی برگزار شد که در نهایت مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان ۳ ساعت و ۵۹ دقیقه و ۴۴ ثانیه زودتر از دیگران از خط پایان گذشت و به مقام نخست دست یافت.

مادالونی گزینه هدایت تیم ملی جودو
فدراسیون جودو از مدت‌ها قبل به دنبال جذب مربیان خارجی برای هدایت تیم ملی بود. یکی از این مربیان «گیوسپه‌مادالونی» ایتالیایی قهرمان المپیک ۲۰۰۰ سیدنی است. بهترین نتیجه این مربی ۳۵ ساله مدال طلای المپیک است. این مربی ایتالیایی به احتمال فراوان بعد از بازگشت تیم ملی جودوی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا به تهران سفر کرده و به صورت آزمایشی مراحل آماده‌سازی جودوکاران ملی پوش کشورمان را زیر نظر خواهد گرفت.

تیم کاتای جودوی ایران نایب قهرمان آسیا
نخستین دوره رقابت‌های کاتا جودوی قهرمانی آسیا با حضور 11 کشور در بانکوک پایتخت تایلند برگزار شد در پایان این رقابت‌های یکروزه تیم الف ایران با کسب 3 مدال نقره و یک برتری عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کرد و تیم ب ایران با 2 مدال نقره بر سکوی سومی ایستاد.