دلایل سقوط پیکان و گزارش کم‌کاری یک بازیکن

سرمربی تیم فوتبال پیکان قزوین گفت: بهتر است دلیل سقوط تیم پیکان به لیگ دسته اول را از مسوولان باشگاه بپرسید. محمدحسین ضیایی پس از شکست ۵ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم، بازیکنانم در خط دفاعی بدترین بازی خود را در فصل جاری ارائه دادند. این پیروزی حق تیم پرسپولیس بود و مبارک شان باشد.

وی با بیان اینکه دیدار پرسپولیس - پیکان قزوین برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود، افزود: ما در بد موقعی با تیم پرسپولیس بازی کردیم، زیرا اختلافات در باشگاه پرسپولیس باعث شده بود بازیکنان این تیم برای پیروزی در دیدار با پیکان هم قسم شوند.

ضیایی در پاسخ به این پرسش که «دلیل اصلی سقوط پیکان به لیگ دسته اول چه چیزی است؟»، گفت: من و تیم سعی و تلاش خود را برای بقا در لیگ انجام دادیم و بهتر است این سوال را از مدیران باشگاه بپرسید، اما در هر صورت تیم از ابتدای فصل نتوانسته بود نتایج خوبی را کسب کند. من در این ۶ بازی تمام تلاش خود را به کار گرفتم و مردم قزوین نیز از ما به خوبی حمایت کردند، اما متاسفانه نتوانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

وی در این رابطه افزود: خیلی از مسائل دست به دست هم داد تا پیکان در لیگ برتر نماند. ما در چند بازی به ناحق امتیاز از دست دادیم و در حالی که تیم برتر میدان بودیم به نتیجه دلخواه نرسیدیم. اگر آن امتیازها را از دست نمی‌دادیم امروز به لیگ دسته اول سقوط نمی‌کردیم.

گزارشی از اهمال کاری مدافع کامرونی

همچنین مسوولان باشگاه پیکان قزوین گزارشی در مورد اهمال کاری الونگ الونگ بازیکن کامرونی خود به سازمان لیگ ارسال کرده‌اند تا مسوولان سازمان لیگ به وضعیت این بازیکن در فوتبال ایران رسیدگی کنند. مسوولان باشگاه پیکان معتقدند این بازیکن در چند دیدار مهم لیگ برتر به طور کامل در خدمت تیم نبوده است. به همین دلیل نیز شب گذشته و در پایان بازی پرسپولیس و پیکان، رضا رهقی سرپرست تیم با این بازیکن در اتوبوس تیم پیکان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد.