گله آلکس فرگوسن از فعالیت اینترنتی بازیکنان

فرگوسن با انتقاد از فعالیت اینترنتی بازیکنان تیم منچستریونایتد از آنان خواست به جای گذراندن وقت در دنیای مجازی، به فعالیت‌های

مفید بپردازند. آلکس فرگوسن سرمربی با تجربه منچستریونایتد از شاگردانش درخواست کرد به جای وقت گذرانی در شبکه اجتماعی توییتر کتاب بخوانند. این خواسته فرگوسن به دنبال درگیری و جدل وین رونی مهاجم این تیم در صفحه توییتر بود. آلکس فرگوسن در خصوص شبکه اجتماعی توییتر، که بسیاری از بازیکنان از آن استفاده می‌کنند، گفت: به صراحت بگویم چنین چیزی را نمی‌فهمم، میلیون‌ها کار به غیر از این برای پر کردن وقت وجود دارد.

یک فرد می‌تواند به جای تلف کردن وقت در چنین کار‌هایی به کتابخانه برود و کتاب بخواند. احتمال می‌رود پس از سخنان فرگوسن، باشگاه بازیکنان را از ورود به این شبکه منع کند.

سرمربی ۶۹ ساله اسکاتلندی منچستر یونایتد همچنین عنوان کرد: پیداست که بسیاری از افراد از شبکه اجتماعی توییتر استفاده می‌کنند و این سایت طرفداران زیادی دارد.

ما این مساله را بررسی خواهیم کرد، چرا که مشکلاتی را برای ما به وجود می‌آورد و این چیزی است که ما نمی‌خواهیم. بیش از ۵۰۰ هزار نفر در لیست دریافت کنندگان پیام‌های رونی قرار دارند، این در حالی است که بیش از یک میلیون نفر پیام‌های ریوفردیناند مدافع این تیم را دریافت می‌کنند و این بازیکن روزانه چندین پیام می‌فرستد.