مرفاوی: بازی برابری بود!

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: اعتقاد ندارم که استقلال خوش‌شانس بود. ما بازی خوبی برابر پرسپولیس انجام دادیم. صمد مرفاوی که با چهره‌ای خندان در جمع خبرنگاران حاضر شده بود، گفت: یک بازی معمولی بود. قطعا به دلیل حساسیت‌هایی که این بازی دارد، افت و خیزهایی در جریان بازی دیده شد، اما در نهایت بازی خوبی از آب درآمد.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس بازی برابری انجام دادند. ما نیز شاید نتوانستیم بازی خوبی در نیمه اول انجام دهیم. اما در نیمه دوم بر بازی تسلط داشتیم.

مرفاوی ادامه داد: مهم نیست که نتیجه این بازی چه شد، مهم این است که استقلال دوازده امتیاز از پرسپولیس جلوتر است. اگر پرسپولیسی‌ها ادعا دارند، این فاصله را کمتر کنند. استقلال یکی از مدعیان قهرمانی است. ببینید پرسپولیس کجای جدول قرار دارد.

خبرنگاران که از این پاسخ مرفاوی قانع نشده بودند، اصرار داشتند که وی در مورد شرایط این بازی سخن بگوید. اما مرفاوی تاکید داشت که مهم جایگاه کنونی استقلال است و نتیجه این بازی ارزش چندانی نخواهد داشت. سرمربی تیم استقلال تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد حرکت خطای انصاریان بر روی حسین کعبی که منجر به مصدومیت بازیکن جدید پرسپولیس شد، گفت: مقصر کعبی بود. به طور دقیق نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. اما، قطعا کعبی هم بر روی انصاریان خطا کرد. مرفاوی در پاسخ به اصرار خبرنگاران برای پذیرش خطای انصاریان بر روی کعبی، گفت: از این مسائل بگذرید. نمی‌خواهم وارد این مسائل شوم. بالاخره هر چه بوده، گذشته است. سرمربی تیم استقلال تهران، ادامه داد: استقلال نیمه دوم هجومی بازی کرد و شاید می‌توانست نتیجه بهتری از این دیدار بگیرد. وی همچنین با رد ادعای سر مربی تیم فوتبال پرسپولیس مبنی بر خوش‌شانس بودن استقلال برای فرار از شکست گفت: معتقد نیستم که استقلال خوش‌شانس بود. مرفاوی در پایان کنفرانس مطبوعاتی به دلیل سوالات برخی خبرنگاران با آنان درگیری لفظی پیدا کرد.