شرمنده مردم شدیم

سرپرست تیم ملی فوتبال امید ایران پس از بازگشت به ایران گفت: فکر می‌کنم تنها عاملی که باعث باخت به استرالیا شد، نداشتن تمرکز کافی بود. دکتر علیرضا اسدی، اظهار کرد: این عامل تا حدودی تیم امید را در مقابل استرالیا اذیت کرد، دریافت گل در دقیقه ۲ ما را غافل‌گیر کرد. متاسفانه یک اشتباه فاحش باعث شد که داور یک پنالتی به ضرر تیم امید ایران بگیرد. بازیکنان عصبی بازی می‌کردند، چرا که نمی‌خواستند نتیجه را از دست بدهند و در نهایت اتفاقی افتاد که نباید می‌افتاد.

وی با اعتقاد به این که برنامه‌های تیم ملی امید برای بازی مقابل استرالیا منظم بود گفت: نتیجه‌ای که در استرالیا گرفتیم با برنامه‌ریزی‌های منظمی که انجام شده بود، تناقض داشت. بازیکنان خوب تمرین کرده بودند و برای بازی مقابل استرالیا کاملا آماده بودند، ولی، نتوانستند نتیجه خوبی را کسب کنند.

سرپرست تیم ملی فوتبال امید با بیان این که باید بر روی مدیریت تمرکز داشته باشیم گفت: نمی‌توان یک تیم را در مدت ۴ ماه برای حضور در المپیک آماده کرد. همه کارشناس‌ها می‌دانند و قبول دارند که نمی‌توان این‌گونه به المپیک صعود کرد، اما، قبول داشتن کافی نیست و باید این صحبت‌ها را اجرایی کرد. فکر می‌کنم قبل از هر چیز باید یک برنامه‌ریزی اساسی انجام دهیم، بازیکنان را به خوبی دور هم جمع کنیم و آموزش‌های صحیح به آنها بدهیم تا بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم.

اسدی با اعتقاد به این که امتیازات زیادی را از دست دادیم، اظهار کرد: امتیازات را به راحتی در بازی‌های اول‌مان از دست دادیم. متاسفانه پس از آن هم دیگر نتوانستیم امتیاز جمع کنیم و حضور خود را در المپیک پکن کم‌رنگ کردیم.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران که با ناراحتی از شکست تیم ایران مقابل استرالیا صحبت می‌کرد، ادامه داد: نتیجه را که واگذار کردیم، خیلی بد شد و تمام خستگی‌ها در وجودم ماند. شرمنده مردم شدیم. مردمی که غرور دارند و دوست دارند تیم فوتبال کشورشان سرفراز شود و به المپیک صعود کند. اسدی در پایان به عدم هماهنگی اشاره کرد و گفت: تا روز آخر در کنار تیم امید خواهم بود. مگر این که اتفاق خاصی بیفتد. به هر حال مسوولیت دارم و تا آخر مسابقات مقدماتی المپیک پکن در کنار تیم امید هستم.