سرمربی تیم ملی: با هیچ کسی اختلاف ندارم

سرپرست باشگاه استقلال در دیدار با امیر قلعه‌نویی با تاکید بر همدلی تمامی استقلالی‌ها، گفت: برای سربلندی استقلال به حمایت تمام پیشکسوتان نیازمندیم. علی فتح‌ا...‌زاده، امیر قلعه‌نویی، هاشم ساعدی، کاظم اولیایی، صمد مرفاوی، بهرام امیری و علی نظری جویباری، شنبه شب در هتل المپیک با اعضای تیم استقلال دیدار کردند و در یک نشست ۲ ساعته با بررسی شرایط استقلال بر حفظ آرامش برای دستیابی به قهرمانی تاکید کردند.

در ابتدای این نشست فتح‌ا...‌زاده با تاکید بر ایجاد همدلی و اتحاد برای دستیابی به اهداف باشگاه استقلال گفت: امروز استقلال به کمک همه پیشکسوتان و هوادارانش نیاز دارد. باید با هم متحد باشیم تا بتوانیم به آنچه که حق واقعی استقلال است، دست یابیم.

او افزود: هدف از این نشست این است که تاکید کنیم استقلالی‌ها هیچ مشکلی با هم ندارند و برای منافع استقلال از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی با اشاره به شرایط حساس استقلال در دیدارهای آینده از بازیکنان نیز خواست که با هوشیاری از این فرصت استفاده کنند.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی نیز که پس از انتصاب فتح‌ا...‌زاده به سمت سرپرستی این باشگاه، برای اولین بار به جمع آبی‌پوشان آمده بود تاکید کرد که با هیچ کس مشکلی ندارد.

قلعه‌نویی گفت: من هیچ اختلافی با کسی ندارم و این بحث‌هایی هم که در مورد اختلافم با فتح‌ا...‌زاده یا دیگران مطرح می‌شود شایعه است. شاید نظرات متفاوتی داشته باشیم اما، هیچ گاه اختلاف نداشته‌ایم.

وی با بیان این که باید از فرصت پیش آمده استفاده کرد، تصریح کرد: هر وقت که بخواهند در خدمت استقلال هستم و برای کمک آماده‌ام. یک استقلالی هستم و همیشه در خدمت استقلال خواهم بود. قلعه‌نویی نیز با تایید صحبت‌های فتح‌ا...‌زاده خواستار ایجاد وحدت در بین استقلالی‌ها شد.