جریمه شش میلیون ریالی برهانی

آرش برهانی مهاجم تیم فوتبال پاس تهران به علت مقاومت در اجرای تصمیم داور در دیدار با استقلال تهران به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جلسه رسیدگی به تخلفات مهاجم تیم فوتبال پاس در بازی با استقلال تهران، پنج‌شنبه برگزار شد که مسوولان کمیته انضباطی پس از شنیدن توضیحات برهانی در خصوص تخلف این بازیکن رای نهایی را صادر کردند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به این موضوع که برهانی هیچگونه پیشینه ای در تخلف انضباطی نداشته است، تنها به علت مقاومت برابر تصمیم داور این بازیکن را به پرداخت شش میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ضمن تائید این خبر در پاسخ به این سوال که محرومیت تیم فوتبال تراکتورسازی از برگزاری یک دیدار خانگی بدون تماشاگر در مسابقات پلی آف قابل اجرا است، تاکید کرد: رای کمیته انضباطی در این خصوص قبلا صادر شده و تعلیقی برای آن در نظر گرفته نشده است اما درخواست عفو مسوولان باشگاه تراکتورسازی تبریز در دستورکار کمیته استیناف قرار دارد.

شاه حسینی همچنین در مورد قرارداد بازیکنان پاس در صورت واگذاری امتیاز این تیم به استان همدان، گفت: هنوز به صورت رسمی اتفاقی در این خصوص رخ نداده است و پس از واگذاری رسمی امتیاز این باشگاه در مورد قراردادها و آثار حقوقی قرارداد بازیکنان و کادرفنی این باشگاه اظهارنظر حقوقی خواهم کرد.