لازم باشد حتی اوتمار هیستفلد را می‌آورم

سرپرست باشگاه استقلال تهران با اعلام اینکه ۱۴، ۱۵ بازیکن قراردادشان با این تیم به پایان رسیده، اعلام کرد: باید هرچه سریعتر ترکیب این تیم را برای فصل بعد ببندیم. علی فتح اله زاده در این زمینه همه چیز را منوط به انتخاب هیات مدیره جدید باشگاه استقلال از سوی مهندس علی آبادی دانست و گفت: ابتدا باید هیات مدیره جدید تشکیل شود تا با انتخاب مدیرعامل، رئوس برنامه‌های این باشگاه مورد تصویب قرارگرفته و مدیرعامل با قدرت کار خود را آغاز کند. حکم من در حال حاضر تا تشکیل هیات مدیره است و به هرحال این احتمال هست که هیات مدیره جدید مرا انتخاب نکند.

وی با پیش بینی این که طی چند روز آینده اعضای جدید هیات مدیره باشگاه از سوی رییس سازمان تربیت بدنی معرفی خواهند شد، افزود: شاید این روزها این سووال مطرح باشد که سرمربی آینده استقلال چه کسی خواهد بود.

در مقام پاسخ باید بگویم اگر من مسوولیت کار را داشته باشم، یک مربی شناخته شده ایرانی را در درجه اول از خود خانواده استقلال انتخاب خواهم کرد. اگر هم از بین خانواده بزرگ استقلال با کسی به توافق نرسیم، یک مربی داخلی را در راس فنی تیم قرار می دهیم و در عین حال یک مربی تمرین دهنده خوب خارجی را استخدام خواهیم کرد. البته باید تاکید کنم که من محدود فکر نمی کنم و اگر به این نتیجه برسم که استقلال به یک سرمربی خارجی قوی نیاز دارد، حتما این کار را خواهم کرد، حتی اگر این فرد «اوتمار هیتسفلد» باشد.